.

.

Pages

TUDUNG...PAS TELAH MENTARBIYAH MASYARAKAT YAHUDI AMERIKA?

Friday, April 6, 2012

Assalamualaikum...


Artikel ini MKT 'copy paste' lagi dari BLOGGER INI. ini disebabkan artikel beliau agak menarik dan boleh memberi kefahaman mengenai  parti PAS dan Islam caranya.

Ingat semua perkara di dalam dunia ini yang menjurus kepada pembangunan Islam adalah dari PAS ke? PAS tidak mampu, MKT ulangi sekali lagi TIDAK MAMPU hendak mentarbiah DAP bagaimana pula PAS bercita-cita hendak mentarbiyah bangsa lain?

MKT tidak mahu ulas panjang-panjang berkenaan perkara ini. Sila para pembaca menilai kembali setahap manakah perjuangan PAS sebenarnya setelah membaca nukilan blogger dibawah.


Kalau selama ni, PAS sering mendabik dada mengatakan yang diorang boleh mentarbiah orang bukan Islam DAPigs agar terima perjuangan mereka.

Tapi, nampak gayanya, semakin hari bukan DAPigs tu yang berubah. Sebaliknya, PAS pulak yang menggugurkan perjuangan Islam mereka.

Jadi, persoalannya sekarang sudah cukup jelas. Siapa yang tarbiah siapa? Sejauh mana kejayaan PAS dalam mentarbiahkan orang DAPigs kepada Islam?

Berapa ramai orang bukan Islam dalam DAPigs yang berjaya di Islamkan oleh PAS sejak mereka mula menjalinkan hubungan empat tahun yang lalu?

Ada sahabat Semut kata, dia seronok tengok ada dikalangan ahli DAPigs yang datang dengar ceramah agama dekat dalam kawasan dia.

Kalau setakat ceramah dok maki orang tak tentu arah, itu bukan ceramah agama namanya!!! Itu ceramah Politik!!! Kot itu pun diorang tak tau nak bezakan jugak, tak tau la!!!

Tinggal lagi, adakah hanya PAS sahaja yang mampu membuatkan orang bukan Islam menerima konsep Islam? Mungkin rakyat di Amerika pun dah ditarbiah oleh PAS jugak kot. Itu pasal la diorang boleh terima konsep bertudung yang dibawa Yuna ni!!!


KUALA LUMPUR: Penyanyi Yuna amat bersyukur apabila imej bertudung yang ditampilkan boleh diterima oleh syarikat rakamannya di Amerika Syarikat iaitu Fader Label tanpa sebarang pertikaian.
Yuna atau nama sebenarnya, Yunalis Zarai berkata, sepanjang berurusan dengan syarikat rakaman dan bertemu dengan pelbagai pihak di negara itu, imejnya tidak pernah dipersoalkan walaupun terdapat beberapa pihak di negara berkenaan yang agak skeptikal dengan wanita bertudung.
"Alhamdulillah imej bertudung saya tidak pernah sekali pun dipersoalkan oleh mana-mana pihak di sana malah pihak pengurusan memberikan kebebasan kepada saya untuk memilih imej yang dirasakan sesuai buat diri saya," ujarnya kepada mStar Online.
Yuna berkata, dia juga agak terkejut dengan penerimaan masyarakat di Amerika Syarikat dan menganggap ia sebagai satu permulaan baik untuk perkembangan kerjaya seninya.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.