.

.

Pages

SELEBRITI POLITIK TIDAK MENGAKU BOGEL

Sunday, April 15, 2012



Seorang lagi selebriti telah dibogelkan didalam dunia maya apabila seseorang yang tidak bertanggungjawab telah meng'upload'kan gambar-gambar bogelnya apabila telefon selebriti itu telah dicuri baru-baru ini.

Tetapi MKT tidak pula sangka yang beliau akan mengaku salah disebabkan gambar-gambar beliau berjaya dipertontonkan secara percuma di alam maya.


Bukan seperti selebriti di Malaysia ni....ada sahaja alasan menafikan itu adalah gambarnya. Antara alasan yang popular adalah 'Mukanya hampir sama tetapi perutnya buncit dari saya'

Biasalah selebriti politik Malaysia....

Jam OMEGA sampai sekarang terus lenyap ditelan waktu...


LONDON: Pelakon Scarlett Johansson mendedahkan dia berasa sangat malu selepas insiden gambar bogelnya tersebar di Internet pada September tahun lalu.

Dalam satu temu ramah bersama majalah Vogue baru-baru ini, aktres itu mengakui gambar kontroversi berkenaan membuatkan dirinya paranoid.

Gambar-gambar bogel yang diambilnya sendiri untuk kekasih yang juga aktor Ryan Reynolds itu, bagaimanapun tersebar luas sehingga memaksa aktres itu membuat laporan kepada pihak berkuasa.

“Apabila gambar-gambar itu tersebar, saya tahu orang ramai akan mula bercakap di luar sana kerana mereka sudah melihat bahagian sulit tubuh saya.

“Ia sangat memalukan. Anda tentu tahu apa yang saya rasakan. Kalau pun mereka belum melihatnya, sudah tentu saya berasa paranoid,” katanya seperti dipetik Daily Mail sebagai berkata kepada majalah tersebut.

Bagaimanapun, pelakon berusia 27 tahun itu menegaskan dia tidak menagih simpati atau meletakkan diri sebagai mangsa keadaan.

“Saya tidak mahu menganggap diri saya sebagai mangsa keadaan dan menanggung perasaan malu itu. Seseorang telah mencuri telefon saya... ia tidak patut berlaku,” tambahnya.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.