.

.

Pages

USTAZ AZIZAN UPAH PENGIKUTNYA PROMOSI KEMPEN ABAI?

Friday, April 6, 2012

Assalamualaikum...



Kedatangan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke Negeri Jelapang Padi sebenarnya tidak dialu-alukan. Rakyat Kedah umumnya sudah meluat hendak melihat hatta sekilas pun wajahnya. Sudah jelak hendak mendengar hujah-hujah manisnya. Sudah muak dengan sikap bermuka-mukanya.

MKT jua tidak menafikan ada juga segelintir kecil rakyat Kedah yang sanggup membutakan matanya dengan kerendahan moral beliau. Memekakkan telinga dengan pelbagai kebenaran mengenai beliau dan menjadi tuli dengan sikap bermuka-mukanya kepada pelbagai kaum di negara ini.


Pedulikan suara minoriti yang menyokong DSAI. Kita tumpukan kepada suara majoriti anak Kedah yang menolak hatta sebelah kaki DSAI memijakkan kakinya ke negeri Kedah.

Bertempat di Sekolah Persendirian Keat Hwa pada malam ini disambut dengan dingin oleh rakyat negeri Kedah khususnya di Bandaraya Alor Setar. 

Buktinya bolehlah ditafsirkan melalui gambar di bawah:-


KREDIT KEPADA BLOGGER INI
Itu di Bandaraya Alor Setar. Bagaimana pula dengan tapak yang bakal DSAI berceramah pada malam ini? Sila nilaikannya dengan gambar dibawah :-



KREDIT KEPADA BLOGGER INI
Apa lagi yang hendak dibuktikan lagi? Rakyat Kedah majoritinya menolak perjuangan songsang dan hina seorang manusia yang bernama Anwar Ibrahim.

Yang pastinya Pakatan Rakyat akan tersungkur pada PRU yang bakal datang nanti.....Aminn....

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.