.

.

Pages

FASHA SANDHA CURANG DENGAN JEJAI?

Saturday, April 7, 2012


Apa dah jadi nie Fasha? Takkan nak kena pukul kot? Awat sampai macam tue hang dok curang? Peluk orang sana sini. Tak elok peminat tengok. Bukan apa nanti keluaq pula tohmahan macam-macam tok sah dok bagi malu orang Penang tau.


Kalau peluk dengan pelakon ini, tak mengapalah. Berpangkat seperti ayah sahaja.

Menulis hal pukul memukul ni, siapa pula yang kena pukul lagi? Apa cerita pulak nie...baru-baru di Adam Mahasewel tu. Sekarang pula...

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah cedera ditumbuk, dipercayai dilakukan oleh dua lelaki selepas selesai makan di sebuah restoran di Jalan Sekolah Kampung Baru di sini, awal pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.45 pagi itu didakwa berpunca daripada rasa tidak puas hati dengan tindakan kerajaan Selangor dan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) memindahkan penjaja haram pasar lama Seri Kembangan yang ditempatkan semula di pasar rakyat Jalan SK 6/1.

Insiden yang berlaku di hadapan 20 ahli jawatankuasa DAP Seri Kembangan dan beberapa pelanggan restoran itu dikatakan terlalu pantas, dan dipercaya telah dirakam oleh kamera litar tertutup (CCTV) premis makanan berkenaan.

Beliau yang juga Exco Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Selangor itu berkata , kejadian terbabit berlaku kira-kira jam 12.10 pagi sebaik sahaj selesai menghadiri perbincangan dan makan malam di restoran Jalan Sekolah, Kampung Baru Seri Kembangan.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.