.

.

Pages

TERBUKTI JELAS KEBODOHAN MAHFUZ

Saturday, April 7, 2012



Sehari dua ini gambar Mahfuz terpampang di laman-laman utama berita pembangkang kononnya dia telah mendedahkan tentang sesuatu yang dahsyat. “Glamour” betul Mr. Bean itu berposing maut dengan rambut sikat tepinya di depan kamera..
Mahfuz mendakwa, dia mempunyai maklumat dan bukti terperinci mengenai satu “pasukan tugas khas” atau “task force” yang didakwa memberikan kerakyatan kepada warga asing untuk membolehkan mereka mengundi pada pilihanraya di negara ini.
Betulkah?
Katanya beberapa orang tokoh terlibat secara langsung di dalam task force itu termasuk Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad, Setiausaha MKN, pegawai-pegawai kanan JPN dan salah seorang tokoh kanan Perdana Menteri.
Persoalannya, percayakah kita kepada dakwaan Mahfuz Omar ini? Sekiranya dakwaannya benar, mengapa baru sekarang dia dedahkan setelah Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC) selesai bersidang?
Sebagaimana kita tahu, Mahfuz sememangnya terkenal dengan sifat “berani bodoh”. Dia memang berani, tapi sifat beraninya itu membuta tuli tanpa sebarang persediaan atau kajian mengenai kebenaran sebelum mendakwa sesuatu isu. Dia selalu “serbu tapi tak pakai helmet”!
ADA LAGI YANG LEBIH MENARIK, SILA KLIK SINI

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.