.

.

Pages

BERSIH 3.0..AGENDA DARI YAHUDI/ZIONIST

Thursday, April 5, 2012

Assalamualaikum...



BERSIH 3.0. hanya Duduk dan Bantah. 
Logik ker? 
Tak akan ada aktiviti-aktiviti ganas ke? 
Sesiapa boleh beri jaminan?


Itulah antara soalan-soalan yang berlegar di dalam fikiran MKT bila terbaca entri ini dari Malaysiakini. bagaimana pula dengan para pembaca semua? 

Pada pendapat MKT, baik BERSIH 1.0, 2.0 ataupun 3.0 mungkin juga 4.0 ianya tidak akan memberi sebarang makna. Makna yang tersurat adalah sebuah perhimpunan haram dan makna yang tersiratnya ada pihak yang akan mengaut keuntungan dari aktiviti ini.

MKT memohon kepada Kementerian Dalam Negeri dan pihak polis yang memegang kuasa untuk menjaga keamanan negara. Tolonglah...MKT merayu agar pihak yang berkuasa ini bertindaklah keras sedikit. Ramai lagi rakyat yang mahukan kedamaian daripada menghuru-harakan negara.

Jika perlu pukul, pukul sahaja. Biar mereka ini serik sedikit. Jika dimanja-manja dan dibelai-belai juak-juak ini tidak akan faham erti kedamaian yang dimahukan oleh sebilangan besar rakyat Malaysia.

MKT sudah naik muak dan menyampah dengan agenda demi agenda mereka untuk menghuru harakan negara. Bukannya untuk kebaikan rakyat tetapi untuk memuaskan segelintir individu yang GILA hendak berkuasa.

MKT tahu masih lagi ramai yang sayang akan negara dan mencintai kedamaian. maka tolong pulaukan perhimpunan BERSIH 3.0 kali ini. Biar 500,000 peserta yang diangankan tetapi hanya 5,000 sahaja yang akan hadir.

P/S dari MKT : Dengar ceritanya setiap peserta yang hadir telah diperuntukkan sejumlah wang yang agak besar untuk diagih-agihkan. Dari mana datangnya duit itu yer...?

TEAM MEDIA KEDAH
SUMBER BERITA KEDAH YANG BENAR

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.