.

.

Pages

BERITA BAIK UNTUK ANWAR!!...PROMOSI PUNGGUNG TERHEBAT

Wednesday, April 25, 2012


SEORANG WANITA DI WELLINGTON, NEW ZEALAND TELAH MEMPROMOSI PUNGGUNGNYA UNTUK DITATU SUPAYA BELIAU DAPAT MEMBIAYAI KEHIDUPANNYA.

WAH!! INI ADALAH SATU BERITA BAIK UNTUK ANWAR AND THE GANGS KERANA JIKA BERITA INI DAPAT DICIUM OLEH MEREKA MAKA SUDAH PASTINYA PUNGGUNG WANITA ITU AKAN DITATU DENGAN DAKWAT YANG BERWARNA PUTIH DAN ADA DNANYA.


JIKA KANTOI MAKA AKAN DILEPASKAN KERANA IANYA ADALAH PROMOSI DARI WANITA ITU SENDIRI. KIRANYA MACAM SUKA SAMA SUKA LA CERITANYA.

TAK BEGITU?

WELLINGTON: Seorang wanita membuka lelongan memberi peluang orang ramai membuat tatu di punggungnya supaya dia dapat membiayai kehidupannya.


Tina Beznec, 23, berkata dia memerlukan wang selepas dibuang kerja dua kali tahun lalu.



Dia membuat lelongan di Internet di bawah tajuk ‘Tatu Anda Di Punggung Saya’ dan dalam tempoh 24 jam bidaan mencecah NZ$10,250 (RM25,506), manakala tiga lagi individu membuat tindakan sama menawarkan bahagian tubuh mereka untuk ditatu.



“Anda mungkin fikir saya gila kerana melakukan perbuatan ini. Ya mungkin, tetapi pemenang lelongan memperoleh apa saja yang mereka ingin tatu di punggung saya!,” tulisnya di notis lelongan itu. Menurutnya, 20 peratus bidaan akan disalurkan kepada kebajikan dan selebihnya akan digunakannya. - AFP



MANA JAM OMEGA, ANWAR IBRAHIM?


0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.