.

.

Pages

AJARAN PLURALISME....PENGHINAAN YANG JELAS

Monday, April 16, 2012


Kebelakangan ini telah banyak manusia-manusia yang bila ditanya mengaku Islam tetapi hatinya adalah penyembah syaitan. Bila ditanya mengaku Islam tetapi perbuatannya umpama umat jahiliyah lampau. 

Mengapa MKT menulis sedemikian? Ini adalah kerana MKT terlalu kecewa dengan penghinaan demi penghinaan yang dilakukan oleh manusia yang diberi peluang oleh Allah s.w.t. untuk beragama Islam.

MKT rasa tidaklah pedih sangat jika bangsa kafir yang mempermain-mainkan Islam kerana mereka kurang arif dengan Islam. MKT berasa begitu terguris dan sayu apabila ada dikalangan bangsa Islam sendiri yang mempersendakan kesucian agamanya.

MKT kena tunjukkan contoh-contohnya. Kerana nanti akan dikatakan entri ini adalah sengaja direka-reka pula. Lihatlah contoh-contohnya dibawah :

KES BEREBUT BOIPREN PUN DIKAITKAN TUHAN?

REKA HADIS PALSU DEMI NAK KELIRUKAN UMAT ISLAM
Itu tidak termasuk dengan apa yang dilakukan oleh Sitt Fatima Al Wuzarra. Rasanya MKT tidak perlu ulaskan disini kerana MKT yakin semua pembaca lebih arif mengenainya.

Soalannya, apakah peranan kita sebagai hamba Allah dalam permashalatan ini? Adakah sekadar berdiam diri sahaja ataupun masih lagi tuding jari kepada orang lain?

Tepuk dada, tanyalah iman masing-masing...

1 ulasan:

Anonymous said...

aku sokong,ramai sgt muda mudi islam skrg ni makin jauh dari lndasan agama..

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.