.

.

Pages

LELONGAN PECAH DARA DAN TERUNA...

Sunday, March 4, 2012


SEORANG pelajar Belgium telah melelong daranya di dalam satu lelongan dalam talian (internet) dan kini mendapat bidaan lebih £45,000 (lebih RM 200 ribu). 
Gadis 21 tahun dan hanya mahu dikenali sebagai Noelle ini telah melelong tubuhnya untuk dibida di laman web Yantra escort girl yang berpusat di Amsterdam pada Mac lalu. 
Kini, selepas dua bulan, dia telah menerima satu tawaran dari seorang pembeli misteri. 
"Ia hanyalah sekadar seks", kata Noelle, pelajar Belgium yang berjaya melelong daranya selepas dua bulan bidaan dibuat. Dia tidak mahu untuk dikenali kerana tidak mahu ibu bapanya mengetahui perkara itu.

Assalamualaikum...


Tidak teruja ker anak-anak dara Malaysia hendak perbuat sedemikian? Melelong tubuh sendiri untuk dipecahkan dara? Yang menariknya gadis diatas mengatakan dia bukannya tahap pelacur untuk berbuat sedemikian. Tapi apakah ungkapan yang lebih baik untuk perbuatannya itu? Bukankah itu namanya menjual tubuh dalam ertikata lain melacur?

MKT harap tiada seorang anak gadis atau janda atau isteri orang akan mengikut jejak langkah gadis diatas. Kerana ianya menyimpang dari ajaran Islam dan adat Melayu amnya. Nik Aziz pun tak akan mengampunkannya..

MKT juga berharap tiada anak-anak muda yang 'jambu' membuat lelongan memecah teruna melalui jalan belakang. Walaupun akan ada yang sanggup membelinya (pemimpin sebelah sana tu lah) tetapi ingatlah pepatah ini "Nabi tidak akan mengaku Umat". Jadi fikir-fikirlah sejenak....



3 ulasan:

Syuk Ry said...

wow.. bia tol ni..

Muhammad Naim Abdullah said...

dunia akhir zaman..
http://pemudattbc.blogspot.com/2012/03/ustaz-azhar-idrus-kejar-dunia-jangan.html

Ibnu Dahlan said...

IANYA ADALAH PERKARA YANG BENAR-BENAR TELAH TERJADI DI BENUA EROPAH SANA...BUKANNYA DAKYAH PALSU ATAUPUN SPEKULASI MURAHAN NK MEMPOPULARKAN BLOG MKT....KURANG YAKIN? CHECK GOOGLE

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.