.

.

Pages

MAKLUMAT KHAS UNTUK YDP GAYS SEMALAYSIA

Sunday, March 4, 2012

Assalamualakum...

Berhempas pulas MKT cari waktu untuk tulis entri terbaru, sekarang baru ada masanya. Jadi masa yang terhad ini MKT hendak memperkenalkan sebuah hotel yang baru dan ianya khas untuk golongan Gays sahaja... Mungkin ianya adalah tempat keutamaan salah seorang pemimpin parti pembangkang di negara ini apabila bertandang ke sana untuk menagih dana tambahan.

Diberi nama The Out dan bertempat di bandaraya di New York, Amerika Syarikat dibina khas untuk pasangan gays untuk melepaskan nafsu masing-masing tanpa gangguan.

Ianya mempunyai 105 bilik dan kadar penginapannya hanyalah USD250.00 semalam. Ianya bertaraf 5 bintang dan amat sesuai sangatlah kepada taraf pemimpin pembangkang  Malaysia yang amat dikenali di Jepun tu.

Jika hendak ketahui dengan lebih lanjut berkenaan hotel tersebut, sila klik sini..

MKT juga letakkan beberapa gambar untuk tontonan para pembaca. Sekadar untuk ambil tahu sahaja kot-kot lah akan terkeluar gambar pemimpin tersebut di pintu masuk hotel ini nanti. 

Kepada juak-juak Pakatan Rakyat, jangan pula memfitnah MKT mengatakan MKT pernah pergi ke situ sedangkan korang yang lebih tahu siapa sebenarnya pelanggan tetap disitu...hihihi...




0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.