.

.

Pages

KOMPLOT PAKATAN RAKYAT MENGANIAYA ADUN JASIN

Tuesday, March 27, 2012

Identiti Wakil rakyat yang diperiksa dalam serbuan Polis disebuah pusat hiburan mula terdedah..

Dari info yang mula tersebar di alam maya ini, Wakil Rakyat diperiksa bersama 27 yang lain dalam serbuan dilakukan sepasukan polis Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) negeri di sebuah pusat hiburan di Melaka Raya di Melaka merupakan seorang yang baru dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Islam Melaka.

Kalau dah dari negeri Melaka tu.. takkanlah YB yang dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Islam Melaka itu dari PAS.. dari PKR pula jauh sekali malah dari DAP pula jangan harap!

Jadi sudah tentulah lelaki yang dikatakan ditahan ketika sedang minum dan diapit oleh dua orang perempuan itu datangnya dari UMNO..

Memandangkan beliau adalah Timbalan Pengerusi Hal Ehwal Islam Melaka maka kita anggaplah beliau telah diserbu ketika sedang menjalankan tugas.

Assalamualaikum...


Lingkup sudah UMNO Melaka selepas ini. Tiada beban, batu digalasnya. Sepatutnya YB UMNO itu bermuhasabah sejenak. Sudahlah membawa identiti Exco agama tetapi berada di tempat-tempat yang terang-terang boleh mendatangkan fitnah pula.

MKT dapat bayangkan betapa meloncatnya juak-juak Pakatan Rakyat di seluruh Malaysia khususnya Melaka bila mendengar berita ini.

Al-maklumlah idea nak membelit sudah kekurangan maka bila timbul pula berita ini, ibarat orang mengantuk disorongkan bantal la pulak...

Tetapi pada pendapat MKT, tindakan beliau tidaklah sehebat Penasihat Agama dari Sabah yang berkhidmat di Selangor tu.

Setidak-tidaknya tidaklah pula seorang Exco tergamak hendak berpoya-poya dengan isteri orang di dalam bilik hotel tempohari.

Tidaklah pula tergamak nak saman orang bila berita tentang dirinya digembar gemburkan.

Tidaklah pula nak berdalih mengatakan penguatkuasa Islam berpakat hendak menganiayanya.

Tidaklah pula kedengaran hendak tuduh Pakatan Rakyat yang merancang penangkapan beliau.

Bagi MKT, jauh baik lagi exco ini dari seorang yang bergelar Ustaz tetapi bernafsukan syaitan.....

2 ulasan:

YB ELI WONGGEII said...

HMMM ANAKHARAMJADAH TU BUAT APA DI SITU -- MENYIASAT PUKI SIAPA -- INILAH ANAKHARAM2 JADAH YG UMNO BELA UTK JAHANAMKAN UMNO -- CERDIK

Anonymous said...

agaknya YB tu buat kerja undercover kot?

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.