.

.

Pages

BUDAYA YANG BAKAL DIAJAR OLEH PKR DAN DAP KEPADA RAKYAT MALAYSIA...

Tuesday, March 6, 2012

Assalamualaikum...

Apa yang MKT hendak tunjukkan disini adalah salah satu fesyen yang menjadi kegemaran juak-juak Pakatan Rakyat. Begitu banyak gaya hidup didunia ini tapi fesyen inilah yang menjadi kegemaran mereka. MKT akur fesyen ini bukanlah ikutan budaya orang-orang UMNO ataupun PAS cuma ianya menjadi ikutan dua lagi parti Pakatan Rakyat.

Mengapa MKT mendakwa sedemikian? Ini adalah kerana dasar budaya yang dipraktikkan oleh kedua-dua parti tersebut mengajar rakyat agar mengagumi budaya songsang yang dibawa oleh masyarakat Barat. Cuba lihat bagaimana mereka bersatu memperjuangkan budaya SEKS BEBAS di negara ini? Cuba lihat budaya liwat meliwati adalah budaya songsang Barat tetapi siapakah yang rajin mempraktikkannya di negara ini? Pluralisme dalam beragama? Dan banyak lagi budaya-budaya songsang yang mereka telah anjurkan dan memberi sokongan.

MKT ulangi sekali lagi, fesyen ini bukanlah budaya UMNO mahupun PAS. Kerana UMNO yang berjuang kerana bangsa dan PAS dengan agamanya tidak akan sesekali mengajar rakyat atau ahli-ahlinya agar bertindak mengubah tabi'e manusia...




P/S dari MKT : AGAK-AGAK FESYEN NI DARI PARTI MANA, YA?....HIHIHI

1 ulasan:

obat tradisional alami tipes said...

wahhh gak sakit apa muka di kaya gituin....

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.