.

.

Pages

PESAWAT ISRAEL MENDARAT DI KEDAH PULAK DAH...

Tuesday, February 21, 2012

Assalamualaikum...



Baru-baru ini ada satu pesawat Israel telah mendarat di bumi Kedah kerana membawa satu peralatan yang telah dibeli oleh Menteri Besar Kedah iaitu salah satu komponen untuk pembaikian di Empangan Pedu. Peralatan tersebut hanya boleh didapati dengan kemahiran dari tenaga jurutera Israel sahaja. Dikhabarnya pesawat tersebut telah mendarat pada waktu malam untuk mengelakkan fitnah. Arahan yang dikeluarkan untuk menyembunyikan kemunculan pesawat tersebut dari pengetahuan pihak media.

Apakah salahnya jika pesawat yang mendarat, bukannya ideologi Israel? Lagipun pesawat tersebut membawa peralatan alat ganti yang hanya boleh didapati dari kemahiran Israel sahaja? Jika komponen itu dari lain negara sekalipun dan dihantar oleh pesawat Israel, adakah ianya bermakna menyokong Zionist? Bukalah minda wahai juak-juak PR..

Samalah dengan keadaan kapal-kapal dagang yang berlabuh di Pelabuhan Kelang baru-baru ini. Diakui ianya kapal Israel tetapi didaftarkan di Monrovia, Liberia bukannya Israel. Kapal itu pula bukannya seronok-seronok hendak berlabuh jika tiada barangan yang hendak diturunkan. Jangan jumudkan otak kalian yang sedia jumud, wahai juak-juak PR.

Dalam otak juak-juak ini hanya sekadar tahu menyalahkan Kerajaan sahaja. 

6 ulasan:

Kedah La said...

berhempas pulas nak jawab balik isu Yahudi..keh keh keh

Anonymous said...

La... awat la.. kalut sangat, pasai Kapal Laut... Kapal Terbang, yang depa bawak barang bukanya bawak maksiat, nun... yang masuk beratus2 perempuan buat maksiat..., orang2 perempuan jadi keldai dadah..., tambah bahaya lagi depa bawak masuk pahaman syiah dan pahaman barat, hampa tak tak pernah kata apa2 pun..!.

Anonymous said...

Anon 11.00, betoi la yg hang kata tu! Ramai sangat Perempuan yg masuk sampai Anwar pun tak tahan! Ha ha ha

Anonymous said...

Berita mcm ni pun org umno percaya keh keh keh

Azzam said...

saja nak uji pakatan haram kalau mereka boleh reka beribu cerita karut2..fitnah2..

Ibnu Dahlan said...

hihihi...yg geng pakatan haram reka crita, percaya dgn penuh yakin pulak yer....Crita nk rampas kuasa 16hb Sept pn mereka yakin sepenuh hati smpi sekarang...

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.