.

.

Pages

DARI LANGKAWI...DR. HASSAN ALI BUAT HAVOC DI LANGKAWI

Saturday, February 4, 2012

Assalamualaikum...
Satu Program anjuran Surau Ar-Rahman, Sg. Kedak, Langkawi akan mengadakan Ceramah Perdana 'Cabaran Aqidah Ummat Kini' yang akan disampaikan oleh bekas ahli PAS iaitu Dato' Dr. Hasan Mohd Ali beserta penceramah jemputan iaitu Dr Ridhuan Tee Abdullah.

MKT difahamkan ianya adalah lanjutan dari Road Tour Dr. Hasan Ali ke seluruh pelusuk tanahair menerangkan kepada masyarakat betapa hipokritnya PAS didalam pejuangan. Jika berpeluang, MKT menyeru kepada masyarakat Langkawi untuk datang beramai-ramai ke program tersebut demi untuk mengetahui cerita yang sebenarnya telah berlaku padanya.

Sepatutnya sebelum kita merumuskan sesuatu perkara atau masalah, kita wajib mendengar dari kedua belah pihak. Jika hanya mendengar dari sebelah pihak dan terus mempercayai perkabaran itu, maka dikhuatiri akan mendatangkan fitnah pula. Jadi, ambillah kesempatan ini untuk mendengar sendiri penjelasan dari mulut beliau sendiri. Tidak perlu dengar dari orang tengah.


P/S dari MKT : Yang MKT boleh pastikan ceramah ini tiada budaya mengemis seperti yang berlaku semasa ceramah-ceramah sebuah parti sebelah sana tu...

4 ulasan:

Tok Batin said...

Kesimpulan di atas mcm PAKU DULANG PAKU SEREPIH KATA ORANG DIE YANG LEBIH Klu takat lebih je x pe gak ni LEBIH LEBIH pulak....

Melayu Kedah Terakhir said...

Mengapa x gunakan kesempatan ini utk mendengar pejelasan drnya? Dai PAS kita sdh dgr, skrg masa utk penjelasan sebelah Hassan Ali pulak. Apa yg lebihnya?

Anonymous said...

Aku cukup menyampah..asal buat ceramah jer tak de keje lain kutuk orang tu-kutuk orang nii... cuba ukur diri sendiri dulu..PAS ni takde kejer dah pun...Cuba tunjuk kepada rakyat apa perkembangan yang dorang dah buat setakat memimpin negeri KEDAH ni... satu apa haram pun tak nampak..yang nampak asyik jaga tepi kain orang...cakap tak serupa bikin...minda sempit..
Tu pun ada pengikut yang guna akal percaya bulat-bulat...
Cuba turun padang amik tau masalah rakyat..beri bantuan kepada yang susah..dapat juga jasa yang orang boleh nampak..ni asal ceramah jer mintak duit..asal duit jer ceramah...Lemah...Betul...!

Anonymous said...

Bersekongkong dengan DAP dan PKR memang bodoh...terang-terang dan sah-sah menghalalkan hubungan sejenis dan maksiat..masih bleh diterima pakai...Cakap hukum tu hukum nii HUDUD la hapa la....ujung ikut telunjuk orang-orang yang bertopengkan Syaitan...Sekarang apa nak jadi...duduk diam-diam lagi baik...tak lah buat dosa... Berpijak dibumu yang nyata...
Lebih baik amik tahu pasal rakyat dari amik tahu hal-hal yang membuang masa...dengan ceramah yang merapu...HIDUP KEDAH KITA TAWAN HABIS-HABISAN....Demi rakyat bukan demi Derma murahan..

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.