.

.

Pages

JAM OMEGA ANWAR SUDAH DIKELUARKAN OLEH WAN AZIZAH

Saturday, February 4, 2012

Assalamualaikum...
Semasa MKT membuka kembali stor simpanan maklumat-maklumat daripada blog, ternampak satu arikel dari blog pembangkang yang agak menarik perhatian MKT. Didalamnya tertulis satu spekulasi tentang JAM OMEGA. Cerita ini adalah cerita lama cuma MKT hendak berkongsi dengan para pembaca semua. Lihatlah bagaimana penulis blog itu membuat andaian dan MKT minta para pembaca memberi komen dan menilaikannya.

Dr. Mahathir juga ada satu jam OMEGA yang sama dengan Anwar Ibrahm, yakni, jam OMEGA yang Rahim Thamby Chik dakwa ditinggalkan di tempat video blue Rahim dirakam.

Jam OMEGA tersebut adalah hadiah rasmi dari kepada mantan PM dan TPM sempena Persidangan OIC satu masa dahulu. Jam yang sama diberikan kepada kedua-dua mantan PM (Dr Mahathir) dan TPM (Anwar Ibrahim).

Juga, kita jangan lupa, Rahim Thamby Chik adalah seperti anak angkat kepada Datin Siti Hasmah. Malah, beliau membahasakan Datin Siti Hasmah sebagai "mak". Jadi, tak mustahil beliau boleh keluar masuk kediaman Dr Mahathir dan mengambil jam tersebut.

Walaubagaimanapun, jam tersebut ada di dalam tangan keluarga Anwar dan akan dikeluarkan apabila masanya sesuai kelak.
sumber blogger Pakatan Rakyat
Lihat sahaja alasan yang tidak relevan oleh blogger ini. Ada ka pulak dikaitkan dengan Tun Mahathir di atas kehilangan jam Omega. Kononnya jam tersebut di pinjamkan oleh Tun untuk aniaya si Gays tu.

INILAH JAM OMEGA ANWAR
Mengikut blogger tersebut, jam tersebut masih ada dalam tangan Gays tu dan akan dikeluarkan bila masanya yang sesuai nanti. Jaminan blogger tersebut rasanya sudah luput tarikhnya dah kot. Sebab artikelnya ditulis pada 06 April 2011. Sudah nak dekat setahun tapi si Gays tu tak keluar-keluar gak jam tersebut.

Hehehe...pendapat MKT dari dulu hingga sekarang, blogger-blogger Pakatan Rakyat sebenarnya yang cukup rajin membuat spekulasi. Bukannya blogger Kerajaan.

Jikalau hendak maklumat yang sahih, kena rajin-rajin lah buka blog blogger pro Kerajaan.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.