.

.

Pages

ANWAR IBRAHIM PENGKHIANAT ATAU PATRIOT?

Friday, February 3, 2012

Assalamualaikum...
MKT hendak menarik minat para pembaca blog MKT ini dengan  mengolahkan intipati sebuah buku berkenaan YDP Gays Malaysia. Buku bertajuk ' ANWAR IBRAHIM PENGKHIANAT ATAU PATRIOT?' hasil nukilan penulis bernama Yahaya Ismail.

Didalam buku tersebut di senaraikan kisah-kisah lampau si Gays ni. Antaranya mempersoalkan adakah si Anwar ini adalah pejuang Islam yang tulen? Benarkah beliau adalah seorang pengamal seks songsang? Semua persoalan yang berlegar-legar di dalam fikiran anda selama ini, akan bisa terjawab.

Antara isi kandungan yang lain :
  • Si Gays ini digambarkan seorang yang bijak berkata-kata, pemidato yang hebat dan mempunyai fantasi politik yang luas
  • Sebenarnya skandal seks/ homoseksualnya telah bermula dari peringkat beliau belajar di Kolej Melayu Kuala Kangsar lagi sehingga ke sekarang.
  • Beliau digambarkan seorang manusia yang mempunyai pelbagai topeng untuk menyesuaikan diri dengan suasana dan masyarakat.
  • Persoalan samada beliau adalah pejuang Islam yang tulen atau tidak, sebenarnya tiada jawapan. Kerana dia boleh menjadi apa sahaja dan mampu mempengaruhi sebahagian besar dari kita dan mempercayainya.
Bagi MKT, si Gays ini bukanlah seorang pejuang ataupun patriot. Tetapi lebih kepada perosak agama, bangsa dan tanahair. Dia bukannya hendak fikirkan kepentingan rakyat. Kepentingan dirinya dan kroni-kroninya adalah keutamaannya.

Rakyat jangan lupa, sebenarnya isu kroni menkroni adalah hasil dari akal si Gays ni semasa di dalam UMNO dahulu. Bukannya budaya UMNO sebenarnya.


0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.