.

.

Pages

KEMARUK, KEBULUR DAN TAK MALU PARA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT....

Tuesday, January 17, 2012

Betapa hebat dan kemaruknya penyokong-penyokong pembangkang di Kedah ni hinggakan sanggup bertindak memalsukan baucer BR1M demi hendak dapatkan RM500. Sudah lupa ke yang dulunya hentam dan pertikai sangat duit Kerajaan diambil dari mana. Sekarang, mengapa pula berebut-rebut hendak mengemis dari Kerajaan hingga sanggup memalsukan baucer tersebut? Dalam pada itupun ada juga yang mengatakan yang BR1M ni adalah singkatan kepada Beri Rasuah 1 Malaysia. Tetapi yang peliknya, duit yang dikatakan Rasuah itu juga ler yang mereka kebulur...hehehe...jenis spesis BANGANG. Tak guna diajar lagi dah.

Sebelum ini MKT terdengar juga yang ada segelintir PAS Kawasan suruh ambil duit itu dan serahkan kembali duit tersebut di Markas PAS. Tidak cukupkah duit derma yang dikutip setiap kali buat cerita bohong di atas pentas tu? Kata sekali kaut beribu-ribu. 

P/S dari MKT : Kutuk UMNO, tangan dihulur jugak. Maki UMNO, tempat mengadu disitu jugak...hehehehe...Tidk ada prinsip langsung penyokong-penyokong Pakatan Rakyat ni rupanya.

1 ulasan:

Anonymous said...

Yang aku tau..depa yang beratoq dulu nak ambik duit tu..hahaha..cam shiall..

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.