.

.

Pages

BEST LA NGKO.."DATUK" SAIFUDDIN NASUTION...

Tuesday, January 17, 2012

Sampai sekarang tak nampak pun bukti itu
MKT dapat berita yang paling lawak semenjak MKT menjadi blogger. Inilah dikatakan lembu punya susu, babi yang mendapat nama. Seorang yang tiada langsung berbakti kepada rakyat dan negeri Kedah telah di anugerahkan gelaran DATUK. Wow...!
Setelah disiasat oleh teman-teman rapat MKT, dia dianugerahkan gelaran Datuk ini disebabkan jasanya. Antara jasanya ialah memecahkan pintu kaca PWTC, merosakkan bangunan UMNO, mempertahankan kebathilan pemimpin Wahidnya, menabur fitnah hingga PAS dapat mengenggam negeri Kedah dan lain-lain jasanya yang tidak dapat MKT huraikan lebih lanjut di sini.
Cuma satu sahaja bukan jasanya dan harus ditelan oleh sebilangan besar rakyat negeri Kedah iaitu dia dilahirkan di Pokok Sena , Kedah.
Apa-apa pun, MKT ucapkan tahniahlah kepada si Datuk ni. Diharap beliau dapat menambahkan lagi koleksi jasa-jasanya di lain masa akan datang.


P/S dari MKT : Sedar ke tidak lagi rakyat Kedah? Orang yg tak pernah buat jasa dan bakti di anugerahkan pingat D.S.D.K..Kata menurut Islam tetapi mengapa gelaran yang dikejarnya walhal satu kerja pun tidak pernah buat? 

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.