.

.

Pages

ULAMA MUDA VS USTAZ YOUTUBE...

Monday, January 16, 2012


Sejauhmana keegoan Ustaz youtube ini akan berterusan? Adakah dengan berasakan dirinya itu adalah maksom maka sedap-sedap mulut sahaja melemparkan tuduhan? Setinggimanakah ilmunya? Tapi itu tidak penting. Yang MKT persoalankan disini, sejauhmanakah beliau mengamalkan ilmunya? Adakah dengan ilmunya itu bisa membawa beliau ke jalan yang diredhai-Nya?




Video ini lama tetapi cukup mantap balasan Ustaz Fathul Bari terhadap fitnahnya. Cuba-cuba luangkan masa  dan fahami apa penjelasannya.

MKT yakin artikel ini akan menerima banyak caci maki dari juak-juak fanatik Ustaz Youtube ini. Tapi MKT tetap dengan pendirian. Bagi MKT sia-sia sahaja orang yang datang menuntut ilmu dari Ustaz Youtube ni. Tidak ada langsung limpahan ilmu. Yang ada hanyalah ilmu memporak perandakan akidah dengan fitnah-fitnah murahan.

P/S dari MKT : Hanya satu sahaja makhluk yg Allah berikan hak bawa syurga atau neraka. Iaitu Dajjal Al-Masih. Hehehee...rupa-rupanya kebanyakkan ulamak-ulamak dan ustaz-ustaz PAS ini adalah Dajjal Kecil rupanya...Cuma tidak tertulis di dahi mereka dengan Kaf Fa Ro je lagi...hehehehe







0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.