.

.

Pages

JILAT DEMI KUASA....HAIII...

Monday, January 16, 2012


MKT tidak mahu menggunakan bahasa yang kasar ataupun kurang ajar tetapi sikap dan pendekatan Kadir Sheikh Fadzir ini hingga sanggup mengiringi Anwar ke mahkamah membuktikan bahawa UMNO selama ini membela anjing yang tersepit yang akhirnya sedang berusaha untuk menggigit balik tuannya iaitu UMNO yang selama ini tempat beliau mengaut segala kekayaan.


Setelah berundur dari kerajaan dan parti, Kadir berpaling menyokong musuh UMNO yang selama ini mencerca dan maki hamun UMNO dan kerana Anwar, Kadir Sheikh Fadzir sanggup menggigit tangan kerajaan yang memberikan beliau segala tempat istimewa selama ini. Akhirnya Kadir membuktikan bahawa beliau adalah kacang yang lupakan kulit. klik SINI


Hehehe....Bekas Menteri yang masih gilakan kuasa hingga sanggup menjilat tapak kaki si Gays ni. Rasanya tidak cukup lagi kot harta-hartanya hingga sanggup berpaling tadah... Hendak dilantik mejadi Menteri Penerangan lagi ker wahai Dato' Paduka?...Tak usah la kot....Khidmat anda tidak diperlukan lagi. Apa pembaharuan yang Dato' telah berikan kepada Kerajaan? 

P/S dari MKT : Mengapalah Pakatan Rakyat asyik dok ambil sisa-sisa dari UMNO? Bukankah selama ini, mereka caci maki para pemimpinnya? Sudah ketandusan pemimpinkah di Malaysia ini? Anybody, please answer me?

4 ulasan:

Anonymous said...

KadiaQ ni dah tak relevan pun lagi. apa sangat yg dia buat kat Kem Penerangan dulu ?? adakah rekod dia baguih sangat ??? . Apa pun orghang tua macam kadiaQ ni cermin cermin lah diri ..jangan dok melalut dah tua tua begini...elok elok orghang suka jadi menyampah... Oii kadiaQ hang tu bukan lah bagus pun.... declare aje masuk Pas ..kami x rugi sesen duit pun...

Anonymous said...

btl2...layak jd pengikut Al-Dajjal Massih..skrg dajjal sedang mencari pngikut2 yg sedia mengikut printahnya..maka,pengikutnya akan dpt msok syurganya iaitu neraka Allah SWT..
ciri2 pengikut Al-Dajjal Massih :
1-pentingkan pangkat
2-pentingkan harta
3-pertahankan org yg bersalah
4-pemimpin yg zalim
5-pemimpin yg mmpunyai ciri2 yg tidak baik

Anonymous said...

Dengaq kata hotel Aseania Resort di Langkawi tu dia punya,betoi kaa??

Ibnu Dahlan said...

YUPS....

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.