.

.

Pages

BLOGGER UPAHAN PR YANG MULA BELAJAR FITNAH

Monday, January 16, 2012

Ada la seorang blogger pro pembangkang yang cukup disayangi oleh pemimpin dan ahli Pakatan Rakyat telah cuba membuat rekayasa perkara yang tidak asing lagi iaitu MEMFITNAH. Macam sudah hilang identiti blogger ini gayanya sehingga sanggup mereka (bukan andaian) fitnah kepada YAB Perdana Menteri kita yang dikasihi. 

Ceritera fitnah terbaru adalah mengenai penerbitan komik yang kononnya disebarkan secara PERCUMA disekolah-sekolah.(seperti disebelah) Seperti biasalah tuduhannya, kerja UMNO kononnya hendak mengajar pelajar agar taksub kepada pemimpin negara.

Sebenarnya komik itu diedarkan kepada rakyat bukannya dikhususkan kepada pelajar-pelajar sekolah. Dan komik itu pula diselitkan bersama brosur Dasar-dasar Kerajaan untuk tatapan rakyat. 

Kita ambil sahaja pandangan positif. Mungkin cikgu disekolah sana berminat dengan penghayatan Konsep 1 Malaysia Najib, jadi cikgu itu telah berikan kepada anak muridnya. Selepas itu si pelajar inipun balik beritahu kepada ayahnya. Jadi dari sinilah timbulnya isu ini.

Hehehe...mungkin beliau terlupa yang PAS pun selama ini mengajar pelajar-pelajar PASTI untuk taksub kepada pemimpin PAS.

P/S dari MKT : Kes taksub menaksub ni sebenarnya idealisme sapa? PAS ke UMNO?...hehehehe...tepuk dada, tanyalah iman...

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.