.

.

Pages

CABARAN TERBUKA KEPADA YDP GAYS MALAYSIA...

Monday, January 23, 2012


Gambar Hiasan

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Anwar Ibrahim mencabar Datuk Seri Najib dan Datuk Seri Rais Yatim untuk menyerahkan DNA masing-masing bagi membuktikan mereka tidak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya Shariibu dan dakwaan merogol amah.
“Di Malaysia, kalau Umno buat demonstrasi, maka dibenarkan. Tapi soalnya, kalau nak bangkit soal tuntutan DNA, kenapa mereka tidak minta DNA Najib dalam kes pembunuhan Altantuya?
“Kenapa tak minta DNA Datuk Rais dalam dakwaan tuduhan rogol pembantu rumahnya?” soal Anwar pada sidang media di Parlimen, ketika menjawab soalan mengenai tindakan ahli Umno yang berdemonstrasi menuntut Ketua Umum KEADILAN itu menyerahkan sampel DNA.
Itu yang Keadilan Daily cuba sedaya upaya mengalihkan isu tentang DNA si YDP Gays Malaysia ni. Setakat DNA sendiri pun tidak berani nak bagi tapi ada hati hendakkan DNA orang lain pula. Jikalaulah Datuk Seri Najib dan Rais Yatim bagi DNA dan terbukti tidak terlibat, mahukah si YDP Gays ni memberi DNAnya juga untuk membuktikan beliau tidak terlibat? 
P/S dari MKT : Nak harapkan YDP Gays Malaysia ni bagi DNA ker? Boleh...tunggu semasa dia sudah jadi mayat...hehehehe

1 ulasan:

Anonymous said...

memang takut le............kerana DNA ini akan banyak membantu menyelesaikan kes kes lain,jadi pembongkaran demi pembongkaran akan akan timbul dan waktu itu semua org akan tahu siapa aku(Anu War)...

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.