.

.

Pages

CABARAN TERBUKA KEPADA YDP GAYS DAN KONCO-KONCONYA...

Monday, January 23, 2012

KUALA LUMPUR, 21 Jan — Keputusan untuk merayu pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes liwat beliau telah menyemarakkan kepercayaan bahawa Barisan Nasional (BN) tidak akan berputus asa dalam usaha menamatkan cita-cita politik Ketua Pembangkang berkenaan, demikian menurut penganalisis politik tanah air.
Pendakwa raya telah memfailkan rayuan semalam walaupun hakim perbicaraan, Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah menegaskan bahawa bukti DNA dalam kes tersebut mungkin telah dikompromi apabila disabitkan tidak bersalah meliwat pembantunya, Mohd Saiful Azlan Bukhari.
“Majoriti rakyat Malaysia berasa sinikal terhadap siri kezaliman di atas siri pertuduhan jenayah yang dikenakan terhadap Anwar, bahawa (BN mahu menjatuhkan Anwar) merupakan kesimpulan yang paling mungkin dicapai,” menurut Presiden Bar Council Lim Chee Wee kepada The Malaysian Insider.
Lihatlah dunia akan kebangangan salah satu kenyataan media perdana Pakatan Rakyat. Selama ini si YDP Gays Malaysia itu menangguhkan perbicaraan la, mebuat rayuan la dan macam-macam lagi tidak pula di'highlight'kan. Tetapi bila orang teraniaya Saiful Bukhari hendak membuat rayuan maka dicarinya penganalisa politik (org PR jugak) untuk memberi pendapat bahawa ini juga adalah agenda Kerajaan Bariasn Nasional. Betul-betul macam sial lah juak-juak PR ni. 
MKT hendak tegaskan disini bahawasanya keputusan Mahkamah Tinggi baru-baru ini adalah disebabkan bukannya si Gays itu didapati tidak meliwat mangsa. Liwat telah berlaku tetapi pendakwaraya kekurangan bukti sahih iaitu DNA si Gays itu. Jika si Gays itu berani hendak menuduh Kerajaan mengadakan konspirasi murahan kepada beliau maka di sini MKT mencabar beliau untuk serahkan DNAnya secara sukarela. MKT cabar juak-juak Pakatan Rakyat paksa si Gays ini serahkan DNAnya secara adil. 
P/S dari MKT : Sudah 'konfem' yang si Gays dan konco-konconya tidak berani hendak buat sedemikian...aci kerat jarilah.....hehehehe

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.