.

.

Pages

AMANAT GAYS MELAYU TERAKHIR

Saturday, January 7, 2012


Gambar Hiasan

MACHANG, 6 Jan: Bersaksikan puluhan ribu rakyat Kelantan malam tadi, Datuk Seri Anwar Ibrahim menegaskan beliau dan keluarga tidak akan lari meninggalkan negara biar pun berdepan dengan kezaliman yang menjijikkan.
“Saya, anak dan isteri tidak sekali-kali meninggalkan negara ini biar pun berdepan dengan  penghinaan yang begitu rupa.
“Saya telah mengadakan perjumpaan keluarga melibatkan isteri, anak dan menantu telah mencapai keputusan ini. Cuma mereka bimbang sekiranya saya sekali lagi dipenjara akan dicederakan seperti pernah berlaku sebelum ini.
“Kalau saya lari orang lain pula akan kena. Saya telah menjelaskan kepada rakan-rakan di luar negara rakyat bukan marahkan saya tetapi segelintir pemimpin yang rasuah dan zalim,” katanya pada program Amanat Terakhir di padang Majlis Daerah Machang.
I'M FINISH ALREADY
Aduh....lakonan demi lakonan si Anwar Ibrahim berjaya membawa wataknya. Memang layak beliau ditabal Pelakon Handalan Malaysia. Sikap hipokrit beliau berjaya menawan kebanyakkan rakyat Malaysia amnya. Didalam Amanat Terakhir beliau menyatakan beliau tidak akan melarikan diri darinegaa ini biarpun berdepan dengan pemimpin yang zalim. Zalim? Dimanakah zalimnya Kerajaan sekarang? Rasanya sesiapa yang menduduki kerusi Perdana Menteri habis semua dikatakan zalim. Senang cerita, jika MKT sekalipun dilantik sebagai Perdana Menteri turut sama dilabel zalim..ada logik ker?

Meliwat orang dikatakan suci tetapi menghukum peliwat dikatakan zalim. Berzina dikatakan halal tetapi menghukum penzina dikatakan zalim. Adakah rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat ini berotakkan tahi? Hingga semudah itu pun masih lagi menyokong perjuangan individu ini. Tidakkah terfikir jika benar ianya fitnah atau konspirasi, mengapa si Anwar enggan memberikan DNAnya sendiri secara sukarela? Zalimkah itu?

Akhir kata dari MKT untuk penyokng-penyokong Pakatan Rakyat...

TERIMALAH HAKIKAT 
PEMIMPIN GAYS KAMU TIDAK AKAN NAIK TAKHTA PUTRAJAYA LAGI
Ditujukan khas untuk penyokong-penyokong
PKR...hehehehe


0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.