.

.

Pages

PEJUANG YANG DIPINGGIRKAN...NASIB LERR

Friday, May 25, 2012


LUAHAN HATI SEORANG PEJUANG RAKYAT YANG SELAMA INI BERJUANG BERMATI-MATIAN MENYOKONG SETIAP APA SAHAJA TINDAKAN PAKATAN RAKYAT.

TETAPI APABILA BELIAU KELUAR DARI PKR DAN CUBA UNTUK MENYERTAI PAS, TIBA-TIBA PERMOHONANNYA MASIH BELUM DIPROSES UNTUK KADAR WAKTU YANG AGAK LAMA IAITU 2 TAHUN?


IKUTILAH LUAHANNYA...

Terkadang CMK jd hairan.. Apakah Parti PAS itu mencari populariti dan glamor smata2.. Org yg telah lama berjuang dan konsisten dlm perjuangan "terlalu sukar" utk sertai parti .. hanya kerana mereka tinggalkan parti lain dlm Pakatan Rakyat. Dekat dua tahun hantar borang keahlian smpai skrg x diproses2.. Tetapi bila ARTIS.. pagi hantar borang.. petang sudah LULUS.. terkadang, belum lulus lagi sudah diusung ceramah sana sini. Apakah ini budaya yg mahu diperkenalkan kpd generasi muda.. Artis lama2 ditarik sertai PAS... Ke mana arahnya para pejuang yg setia dengan perjuangan Islam itu sendiri agaknya. Jika sokongan org muda digunakan ARTIS, maka apakah kita yakin mereka ikhlas menyokong perjuangan?. Maka itu, berhati2lah dlm membuat tindakan demi masa depan parti itu.. Terkadang kita perlu berani menegur dan menerima teguran... biar pun pahit untuk ditelan.. Inilah yg terjadi kpd CMK sebenarnya.. Jika ini fitnah... lupakan. tp ini kenyataan dan realiti... Jika begitu, lepas ni ramai lagi ARTIS yg dah "merudum" akan diangkat sbgai pejuang dalam PAS.. hanya DECLARE jer... CMK amat terkilan dgn situasi ini... CMK dah 13 tahun berjuang.. 4 kali cuba utk declare dan hantar borang PAS.. smpai skrg masih tiada jawapan yg pasti.. Beginikah agaknya nasib seorang pejuang rakyat?.. Maka fikirkanlah wahai sahabatku semua....

RUPA-RUPANYA PAS SEKARANG LEBIH MEMENTINGKAN ARTIS DARI PARA PEJUANGNYA SENDIRI. 

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.