.

.

Pages

HABUAN PERTAMA PERJUANGAN ISLAM PAS

Monday, May 28, 2012


Kerajaan Arab Saudi dilaporkan sedang membuat pertimbangan sama ada untuk mengenakan sekatan atau menggantung jemaah haji dan umrah dari Malaysia berikutan insiden perhimpunan haram itu.


Sebagai langkah awal, Jamil Khir berkata, beliau akan memohon bantuan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang mempunyai hubungan baik dengan kerajaan Arab Saudi agar dapat menyelesaikan kebimbangan mengenai kuota haji.


"Saya minta Perdana Menteri untuk bantu kita campur tangan menghubungi Raja Abdullah dan kerajaan Arab Saudi supaya kuota haji tahun ini akan dapat sebagaimana yang kita harapkan kerana persiapan semua kita sudah buat," katanya kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Duta Arab Saudi ke Malaysia Fahad Al Rashid di Bangunan Tabung Haji di sini hari ini. 

Kebimbangan Jemaah Haji Malaysia kini menjadi kenyataan apabila kerajaan Arab Saudi masih lagi membuat pertimbangan untuk melepaskan jemaah haji Malaysia ke Tanah Suci untuk mengerjakan haji tahun ini. Ambiga kini tersenyum lebar kerana berjaya menyekat Jemaah Haji Malaysia, Nik Ajis yang WAJIBKAN BERSIH 3.0 pun tidak mampu menyelesaikan masalah jemaah haji Malaysia!! 

Kini harapan yang tinggal hanya pada Perdana Menteri Malaysia yang tercinta Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak yang banyak dihina, dicaci dan di fitnah oleh puak yang menghuru-harakan negara!! 

Rasional BERSHIT buat perhimpunan haram di Mekah adalah untuk menyekat Jemaah Haji Malaysia sahaja!! 

Kepada Jemaah Haji Malaysia, jika benar disekat daripada mengerjakan haji tahun ini harap bersabar, JANGAN LUPA APA YANG NIK AJIS DAN AMBIGA DAN SUMBANGKAN KEPADA ANDA!!

SUMBER : BLOGGER INI

1 ulasan:

Anonymous said...

nak menipu pun agak2 la.. banyak hotel2 diruntuhkan utk membangunkan kawasan sekitar kaabah.. tempat penginapan jadi tak mencukupi.. mana ada kaitan dgn bersih... auta sahaja yg lebih..

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.