.

.

Pages

FAIL SULIT KERAJAAN PAS KEDAH?

Friday, May 18, 2012


HARI INI MKT DEDAHKAN PULA SATU MAKLUMAT SULIT YANG TELAH DIDEDAHKAN OLEH BLOGGER MyMassa. HAYATILAH MAKLUMAT INI DENGAN TENANG DAN YAKIN...

MyMassa ada dengar info sulit mengenai kedatangan Menteri Pertanian Singapura di Kedah.


Namun, maklumat yang ada pada MyMassa masih belum cukup. Apabila terbaca pendedahan PANAS dari sahabat blogger Gerakan Timur, rasa maklumat ini perlu disebarkan dengan lebih luas lagi.

PANASSS... Setelah Di Kelantan, Tanah Di Kedah Pula Bakal Digadaikan Kepada Singapura???


Malaysia mengalu-alukan lawatan Menteri Dalam dan Luar Negara Singapura, Masagos Zulkifli pada 7-10 Mei lalu.

Sepertimana yang terkandung dalam kenyataan media pihak Singapura, dalam lawatan tersebut, beliau dijadualkan berjumpa dengan Timbalan Menteri Luar, Datuk Richard Riot Jaem dan Timbalan Menteri Dalam Negeri Datuk Wira Abu Seman.

Selain itu, beliau juga dijadualkan bertemu dengan Datuk Seri Azizan Razak di Kedah serta DYMM Tuanku Syed Sirajuddin di Perlis.

Namun, sumber-sumber dari Kedah mengkhabarkan bahawa Encik Masagos telah membuat lawatan sampingan yang tidak terkandung dalam jadual asal ketika berada di Kedah. Jika beliau hanya berjalan-jalan tidak mengikut jadual perjalanan untuk ‘pekena’ laksa Kuala Kedah atau Mee Abu, bolehlah kita berkata ‘ada ku kesah?’

Tetapi, bila khabar yang diterima menyatakan beliau telah melawat Pusat Pentadbiran PAS Kedah, maka kita mula merasa curiga, hairan, serta marah.


Perjumpaan PKR dan DAP dengan kedutaan Singapura bukan lagi rahsia. Pada PRK Bukit Selambau, Saifuddin Nasution telah berjumpa dengan pegawai kedutaan Singapura. LGE pula sering berulang alik ke Kota Singa.


Kini PAS menyertai DAP dan PKR untuk bersahabat dengan Singapura. Menarik bukan.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.