.

.

Pages

PAS KEDAH LULUSKAN PUSAT MAKSIAT LAGI?

Sunday, April 15, 2012


SYHHH....JUAK-JUAK PAS NEGERI LAIN TAK TAW PUN

Semenjak PAS berkawan dengan DAP dan menjadi salah satu komponen Pakatan Rakyat, banyak perangai dan fenomena aneh yang berlaku di kawasan-kawasan yang dikuasai oleh PAS. 
Antara fenomena aneh tersebut adalah penghalalan hub dan pusat-pusat maksiat. Walaupun sebahagian penyokong fanatik PAS menyalahkan Kerajaan Pusat kerana tidak wujudnya hukuman Hudud dan Qisas di negara ini, namun apa yang berlaku sebenarnya mencerminkan bagaimana sikap suka menyalahkan orang lain, begitu menebal di hati dan jiwa penyokong PAS.
Itu yang berlaku di Baling!

Pada 8 April lalu, jam 10:00 pagi lebih kurang 25 orang pemuda dari Biro Pemuda Masjid Ridzwaniah, Pekan Baling telah menyerahkan memorandum bantuahan ke atas pembukaan Pusat Karaoke di bangunan Pasaraya Aneka, Pekan Baling, Kedah kepada Pejabat Daerah Baling. Memo tersebut difahamkan turut diserahkan ke Majlis Daerah Baling dan pihak polis. 
CERITA SELANJUTNYA...SILA RUJUK BLOGGER INI
MKT khuatir kelak, jika PAS diberikan kuasa memerintah Kedah lagi selepas ini akan timbul pula Pusat Dangdut di Baling. Bergelek sakan la sang lebai-lebai di Baling nun....
GELEK-GELEK ABANG LEBAI PAS...HIHIHI


0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.