.

.

Pages

NO POLITICS...BEAUTY BUT SHE'S ALREADY DEAD

Saturday, April 21, 2012


NAMANYA SONG DAN, BERUMUR DALAM 20-AN. WANITA YANG CANTIK TETAPI BELIAU TELAHPUN LAMA MENINGGAL DUNIA. MENDIANG TELAH DISABITKAN DENGAN JENAYAH BUNUH DAN MENGIKUT UNDANG-UNDAG NEGARA CHINA, BELIAU AKAN DIHUKUM TEMBAK SAMPAI MATI.

NGERI RASANYA APABILA MELIHAT PELAKSANAAN HUKUMAN UNTUK JENAYAH MEMBUNUH DI REPUBLIK NEGARA CHINA. HUKUMANNYA MUDAH SAHAJA IAITU DITEMBAK SEHINGGA MATI. SASARANNYA PULA BUKAN DIBADAN PESALAH TETAPI DIBELAKANG KEPALA.



CUBA KORANG BAYANGKAN. DALAM SEKELIP MATA SAHAJA NYAWA SUDAHPUN MELAYANG DARI BADAN. 

RASANYA HUKUMAN DI NEGARA KITA INI MASIH BEGITU RINGAN KOT. SEBAB ITU MASIH ADA LAGI PENJENAYAH-PENJENAYAH BERANI MELAKUKAN KESALAHAN MEMBUNUH SEWENANG-WENANGNYA.

4 ulasan:

Pacman Blog said...

macam dalam game KILL ZONE..!tembak belakang kepala..msti pedih..huhuhu

bukan senang nak senang said...

Tu laaa... mengaku jer negara islam tapi undang2 islam tak ikut. Kalo buat undang2 islam, tak perlu penjara tu, sebat dgn potong tangan dan hukuman bunuh dibalas bunuh, habis citer. Tak perlu buang duit rakyat beratus juta setahun bagi mkn free pd org salah

Aku Yamba Yg Berdosa said...

jgn politikan bab agama wahai saudara sesama islam ku.kita patutnya fikirkan bagaimana cara untuk merealisasikan hukum Allah tanpa menyebabkan umat Islam berpecah belah dan jangan sekali-kali kita bercakap dan mengikut apa jua perkara yang kita kurang pengetahuan tentangnya....


Dan janganlah mengikuti apa yang kamu tiada pengetahuan mengenainya; pendengaran, dan penglihatan, dan hati,semua itu ditanya" Al Israa ayat 36

“Siapa yg melepaskan dari seorang mukmin satu kesusahan yg sangat dari kesusahan dunia niscaya Allah akan melepaskan dari satu kesusahan dari kesusahan di hari kiamat. Siapa yg memudahkan orang yg sedang kesulitan niscaya Allah akan memudahkan di dunia dan nanti di akhirat. Siapa yg menutup aib seorang muslim niscaya Allah akan menutup aib di dunia dan kelak di akhirat. Dan Allah senantiasa menolong hamba-Nya selama hamba-Nya itu menolong saudaranya.”
"Wahai sekalian manusia yang beriman dengan lidahnya, (namun) belum masuk iman ke dalam hatinya. Janganlah engkau sekalian mengumpat orang-orang Islam dan jangan membuka aib mereka, (kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang muslim, maka Allah akan membuka aibnya. Dan siapa yang aibnya dibuka Allah, maka Dia akan membukanya sekalipun di dalam rumahnya.” (HR. Muslim, Abu Daud dan at-Tirmidzi)

Anonymous said...

malaysia ni terlalu baik , terlalu lembut sehingga kebaikan itu memakan diri sendiri , sehingga kelembutan itu menikam badan sendiri ..

malaysia ini terlalu bertolak ansur , toleransi yang melampau sehingga si biadab bebas berbuat apa saja dia ingini , malaysia ini terlalu bersopan ,terlalu dan terlalu ..lalu faedah apa dia dapat ?

apabila kaduk naik junjung , apabila cacing naik kemata , apabila si pendatang ingin menguasai , apabila kaum asing semakin berani dan kurang ajar , apabila melayu semakin terhina dan dihina , apabila agama islam semakin diperalatkan , apabila nasi menjadi bubur ??

maka tunggulah saat kehancuran negara bangsa ini , tunggulah saat kehinaan dan tunggulah sejarah runtuhnya kerajaan melayu melaka yang kedua !!

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.