.

.

Pages

LIM AND THE SONS INSULT OUR SULTANS, AGAIN?

Thursday, April 19, 2012



Lim Kit Siang dalam komennya berkata Raja-Raja Melayu semuanya Lanun. Semuanya Perompak. Kata Lim Kit Siang lagi, buat apa hormat Agong? Buat habis wang ringgit cukai rakyat sahaja beri pada Raja-Raja Melayu.

Anak dia pula berkata, kalau kita pegang Kerajaan Pusat, kita akan hapuskan Raja-raja. Sambung Lim Kit Siang, buat apa ada Raja, Presiden sudah cukup.
sumber : dalaman DAP
SATU BANGSA DENGAN MEREKA PUN DIJEJAKNYA, APATAH LAGI RAJA MELAYU?
Kalau mengikut undang-undang baru ini, menghina raja boleh dipenjarakan. Tetapi, Lim Kit Siang dan sekutunya ada bala tentera komando yang akan mempertahankannya hingga titisan darah terakhir iaitu Unit Amal PAS yang maha bangang. Apa dia hairan?

Kalau Lim Kit Siang tu masih menganggap Raja-raja itu lanun, apa salahnya kita menganggap Lim Kit Siang tu cuma pendatang-pendatang haram yang diusir dari China? Kita rakyat Malaysia boleh menerima orang-orang cina sebagai saudara dan diterima menjadi penduduk Malaysia Jadi mengapa Lim tidak boleh menerima adat kita iaitu menghormati Raja dan mengiktiraf Raja Berlembagaan. Mengapa? 

Adakah disebabkan dia pendatang kita kena ikut cakap dia? Disebabkan adat Melayu dan ajaran Islam mengajar kita agar menghormati tetamu maka dia seenak-enaknya hendak menukar adat tradisi kita turun temurun?

Silap banyak la.....

KREDIT : BLOGGER INI

2 ulasan:

namjahanam said...

Pukimak punya orang, kalau dah bangsat tu, cakap apa pun berbau bangsat. Patut orang macam ni dihantar ke pulau batu puteh je, biar dia duduk sorang-sorang kat tengah tongkol batu tu, baru dia tahu langit tinggi rendah. Rakyat Malaysia benci kepada pengkihianat macam ni.

Ibnu Dahlan said...

ITUPUN MASIH ADA GAK MANUSIA BERBANGSA MELAYU SOKONG DAN JILAT TAPAK KAKI MEREKA....

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.