.

.

Pages

ADUN UMNO BERZINA DAN MEMBUANG BAYINYA?

Tuesday, April 10, 2012


Seorang ADUN UMNO Bahagian Negeri Kedah telah berzina dengan seorang suri rumah sehingga melahirkan seorang bayi lelaki. Kemudiannya bayi tersebut telah dibuang ke tempat pembuangan sampah.

Bayi tersebut didapati masih hidup dan dalam penjagaan Pejabat Kebajikan Masyarakat di salah satu daerah di negeri Kedah.

Persoalannya, mengapa perkara ini boleh terkeluar?

Jawapannya ini semuanya adalah satu reka cipta oleh MKT untuk membuktikan kepada umum bahawa perkara atau sesuatu isu yang membuka pekung UMNO adalah dianggap perkara yang benar padahal ianya adalah satu propaganda.

Sedangkan apabila para blogger pro-Kerajaan ataupun media Kerajaan membuka pekung pemimpin Pakatan Rakyat dianggap fitnah sedangkan ianya adalah perkara yang benar-benar terjadi dan berlaku.

Inilah dinamakan 'double standard' juak-juak Pakatan Rakyat. Dari hari ke hari semakin menyerlahkan kebodohan mereka.

Cuba beri satu sahaja contoh dimana kejelekan pemimpin Pakatan Rakyat yang dianggap sebagai benar oleh juak-juak Pakatan Rakyat? Tiada satu pun.

Cuba pula lihat bagaimana kecurangan pemimpin UMNO terhadap Kerajaan dan rakyat, dimana tiada satupun blogger-blogger, trooper dan pihak media bangkit mempertahankannya.

Sedangkan rakaman CCTV sekalipun dianggap tidak boleh digunapakai apabila terkena di atas batang hidung Ketua pakatan Rakyat. Padahal ianya adalah bukti bergambar dan paling berkesan untuk mendakwa seseorang.

Imbas kembali sewaktu Ustaz Badrul Amin ditangkap khalwat. Bagaimana juak-juak Pakatan Rakyat begitu bersungguh-sungguh menafikan dan menganggap ianya adalah satu perangkap dari UMNO.

Bagaimana pula dengan isu NFC, rasanya tiada seorang pun di dalam negara ini yang membuat andaian ataupun tuduhan mengatakan itu semua adalah perangkap dari Pakatan Rakyat.

MKT menulis ini sebenarnya untuk membuka mata dan minda rakyat  yang sudi membaca artikel ini. 

Gunakanlah akal biarpun hanya sejenak untuk berfikir, logik ke tidak sesuatu isu itu?


5 ulasan:

Anonymous said...

UMCO semakin hampir dengan kemusnahan! InsyaAllah...

Anonymous said...

SEBENARNYA PARTI PAS DAN PKR SUDAH HAMPIR MUSNAH. SEBAB TULAH TERPAKSA MINTA TOLONG AGEN-AGEN YAHUDI MEMBANTU MEREKA.

Anonymous said...

MANUSIA BODOH DAN TAK LAYAK DUDUK DI NEGARA INI. KENA BERi HUKUMAN BERAT.

Anonymous said...

UMNGOK itulah sebenarnya. Para blogger UMNO semuanya cerita pasal seks, seks, seks.....

Ibnu Dahlan said...

hihihi...yang dok wat seks bebas ni juak2 Pakatan Rakyat jer. Kami ni org yg bertanggungjawab mendedahkan keburukan juak2 PR yg kaki jubor, kaki zina, kaki khalwat....pendek kata juak2 PR ni semuanya x boleh pakailah...ahaksssss....

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.