.

.

Pages

NUKILAN TROOPER...KEDAH PASTI RANAP DIBAWAH PENTADBIRAN PAS

Thursday, March 15, 2012



PAS Ketandusan pemimpin. Tiada muka muka baru di beri peluang yang ada semuanya pemimpin lama yang makin lama makin malap dan semakin mudur. Macam mana nak maju dibawah pimpinan Pas? Pi mai..Pi mai.. muka tu juga yang dikerahkan untuk meneruskan apa jua perkara dalam merialisasi perjuangan lapuk mereka. Lansung tiada pembaharuan yang akan terlaksana. Kes di Kedah MB nya sudah bagaikan boneka, Semuanya dipantau oleh Jawatankuasa Pemandu oleh Pas Pusat.
Kalau yang memantaunya dari juru pandunya dari orang yang berkalibar mungkin akan bertambah cemerlang, tapi apa yang jelas bukan akan cemerlang malah akan jadi tonggang langgang, kerana Pas Pusat melantik Jawatankuasa Pemandu yang di ketuai oleh bekas Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Halim Abdul Rahman. Ini akan menjurus kepada meranapkan negeri Kedah. KENAPA dan MENGAPA?

Sepanjang Datuk Halim berada didalam pentadbiran negeri Kelantan, segala masalah bukan sahaja masalah air tetapi masalah lain tidak berjaya dilaksanakan. Macam mana Pas pusat boleh pilih Abdul Halim untuk mengetuai jawatankuasa berkenaan sedangkan Kelantan bukannya maju masalah segala masalah tidak berjaya diselesaikan sebaliknya bertindan-tindan. Ini pula untuk melaksanakan manifesto..!! di Kelantan sendiri pun tak lalu nak diselesaikan...

Pssstt... Pas mentadbir masalah bertindan-tindan, PKR mentadbir masalah "BERTUNDUN-TUNDUN"...!!!!? 


Artikel ini MKT ambil dari seorang FB Trooper iaitu Mohd Noor . Huraian penulisannya adalah benar dan tepat ditujukan keadaan sebenar pentadbiran Kerajaan PAS kebelakangan ini.

Hendak tunggu apa lagi rakyat Kedah? Takkan hendak bagi Kedah carca marba sepenggal lagi kot?

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.