.

.

Pages

NUKILAN TROOPER...ANWAR DAN KISAH DONGENG RM100 JUTANYA

Monday, March 26, 2012

Anwar pernah menyaman Dr. M sebanyak R100 juta tetapi kes itu akhirnya memihak kepada Dr. M. 

Sehari sebelum PRU 2008, Anwar turut memfailkan saman RM100 juta terhadap Khairy Jamaluddin kerana merujuk pemimpin PKR itu sebagai homoseksual. 

Banyak lagi kes yg Anwar menggunakan taktik sedemikian termasuk saman ke atas bekas Timbalan Presiden PKR, Chandra Muzaffar yg antara lain menyatakan negara akan menghadapi musibah jika Anwar menjadi Perdana Menteri. 

Saman Utusan juga 100 juta & terakhir saman untuk tutup mulut Nallakarupan juga 100 juta. 
Tapi malangnya apa yg kita lihat, saman2 itu kelihatannya tidak mampan. 

Apakah jumlah 100 juta itu membawa sial kepada Anwar, atau jangan2 Tuhan tak membenarkan Anwar dapat duit terpijak sebegitu. Adoi … 
nukilan Ir.Jebat Moden
Assalamualaikum...

Terpanggil rasanya MKT hendak ulas nukilan trooper FB ini mengenai DSAI. Kadang-kadang rasanya sudah melampau DSAI ini. Hendak bagi tutup mulut, disaman jer. Kalau menang tu, tak apalah jugak. Ini banyak kalah dari menangnya.

Apakah maksud sebenar DSAI bila beliau menyaman individu ataupun sebuah syarikat? Adakah kerana beliau tahu beliau sebenarnya benar-benar melakukan sesuatu ataupun hanya untuk menutup mulut sekalian rakyat untuk menceritakannya?

Pewaris DSAI sudahpun mengikuti jejak langkah dalam hal saman menyaman ini iaitu Ustaz Badrol Amin di dalam isu khalwat 2 paginya.

Persoalan yang timbul, dapatkah ianya menutup sekalian mulut yang ada di Malaysia ini untuk mengetahui perkara sebenarnya?

Bagi MKT tindakan beliau amatlah bodoh kerana dengan mengarahkan mulut ditutup maka akan timbul pula prasangka-prasangka yang mengatakan ianya sememangnya telah berlaku.

MKT disini tidak mahu hendak menulis panjang-panjang. Cuma MKT hendak bertanya tidak mahu ker saman Datuk T? Video kedua akan menyusul tidak lama lagi dah ni.

Manalah nak tahu kot-kot lah sudah jumpa jam Omega kepunyaannya itu...




0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.