.

.

Pages

MAKLUMAN DARI MCA LANGKAWI...

Wednesday, February 1, 2012

Assalamualaikum...
Satu program akan dianjurkan oleh Kementerian Pelancongan Malaysia dan MCA Langkawi sempena Perayaan Hari Chap Goh Mei pada 6hb Februari 2012 nanti. Sambutan ini adalah salah satu acara tahunan di dalam kalendar pelancongan Pulau Langkawi yang berupaya menarik ramai pelancong-pelancong dari luar dan dalam negeri. 



Antara acara yang akan disajikan kepada pengunjung ialah :

1) Melontar buah limau ke dalam laut.
2) Pertunjukkan bunga api.
3) Tarian Singa.
4) Persembahan koir ' 1 Malaysia ' dari pelajar-pelajar sekolah.
5) Persembahan nyanyian oleh artis yang pernah memenangi 
6) Persembahan Tarian Tradisional Masyarakat Cina.
7) Dan persembahan yang paling istimewa oleh kumpulan yang didatangkan khas dari Tembok Besar Negara China iaitu ' Thousand hands of Lady Kuan Yin'. Apakah itu? Datanglah beramai-ramai  dan saksikan sendiri persembahan istimewa ini.

VVIP yang akan menghadiri sambutan ini adalah Pengurus Besar LADA yang baru iaitu Tan Sri Khalid Ramli yang akan merasmikan Sambutan Perayaan Chap Goh Mei 2012 ini.

MKT juga dimaklumkan akan ada acara Cabutan Bertuah dimana antara hadiah utama yang ditawarkan ialah sebuah motorsikal.

P/S dari MKT :  Dari dok cari kesalahan Kerajaan, bukankah lebih baik anjurkan program yang akan menyatukan perpaduan kaum. Asyik buat ceramah keliling negara untuk memecahbelahkan perpaduan kaum di negara ini. Ingat rakyat Malaysia nak dengar ceramah sangat ker? Yang penting laksana kerja bukan tahu berceramah kosong jer seperti juak-juak PR dok buat sekarang ni...hehehehe

4 ulasan:

Dr.(EM) Wali said...

Dari berceramah mengata kerajaan, baik ceramah mengampu kerajaan, macam puak Umno buat.

Melayu Kedah Terakhir said...

hehehe...nama ja wali tp kenyataan yang cetek dan tumpul akalnya. Mengampu kerajaan? Bgtaw segala kebaikan Kerajaan dikata mengampu..lebih baik mengampu kerana ianya adalah kerajaan yang majoriti rakyat M'sia pilih. Jika ikut islam, setakat PAS yg minoriti ni sepatutnya dibunuh habis sebab akan memecah belahkan kesatuan Islam itu sendiri. Jangan lupa juak-juak PAS...Korang hidup pn sebab UMNO x tergamak nk hapuskan. Setakat ahli PAS x smpi pn sejuta, kami x heran lah...hehehehe

Anonymous said...

Betul tu MKT,aku setuju. lebih baik org tu tukar nama ke BABI ke, NAJIS ke lebih baik darpada menggunakan nama Wali yg mulia itu. Aku heran tang mana mengampunya? depa yg kuat mengampu tu sebenarnya kan?

Anonymous said...

hahaha aku teringat kata2 seorang penceramah babinasi heeeee

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.