.

.

Pages

DAP IMPOT PELACUR DARI CINA UNTUK BUNUH BANGSA MELAYU?

Monday, February 20, 2012

Assalamualaikum...


Rupa-rupanya ada agenda lain kemasukkan beramai-ramai GRO-GRO yang diimpot dari negara China ke negara ini. Selain dari mengumpul wang dan keseronokkan rupa-rupanya mereka-mereka ini telah ditugaskan untuk membunuh bangsa Melayu dengan membawa penyakit demi penyakit untuk disebarkan kepada anak bangsa Melayu yang akan datang.

Menurut Ketua Penolong Pengarah Cawangan Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) wanita terbabit terbahagi kepada 3 gred iaitu A dan B untuk pelanggan yang tinggal di negara maju yang mempunyai kuasa membeli yang tinggi. Manakala yang gred C pula adalah untuk kategori 'yang sudah lama berkhidmat' sebelum beralih ke Malaysia. Ini bermakna pelacur gred C yakni pelacur yang bawa pelbagai penyakit merbahaya telah diperdagangkan di negara ini untuk menghapuskan dan melemahkan bangsa Melayu dari dalam.

MKT hendak bertanya kepada para pembaca semua, siapakah yang beria-ia untuk menghapuskan jati diri bangsa Melayu? Bukankah DAP? Siapakah yang menggalakkan pertumbuhan pusat hiburan yang menggalakkan setelah memerintah sesebuah negeri? Bukankah DAP, PKR dan PAS? Bangsa apakah yang paling sedikit terjebak dengan dadah dan bangsa apakah yang menjadi pengedar dadah terbesar di negara ini? Dan parti manakah yang begitu gembira melihat keruntuhan jati diri bangsa Melayu akibat masalah sosial ini?

Siapakah Ronnie Liu yang menjadi kepala dalam menjaga hal-ehwal pusat-pusat hiburan di Selangor dan dari parti apakah beliau berpayung? Lim Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang meluluskan berapa banyak pusat hiburan di Pulau Pinang selama DAP memerintah negeri itu? PAS Kedah juga turut mengikut langkah yang sama meluluskan berapa banyak pusat hiburan di Alor Setar, Sungai Petani dan Kulim dalam jangkamasa 4 tahun memerintah Kedah. 

Apakah alasan yang juak-juak Pakatan Rakyat boleh nafikan kebenaran ini? Jika alasannya lesen-lesen tersebut adalah dari zaman BN dahulu, nampak sangat dakwaan itu adalah satu penipuan dan fitnah. Kerana selepas 4 tahun lebih memerintah, masakan ada lagi permohonan pusat hiburan yang dipohon semasa Kerajaan dahulu baru diluluskan? Dan jika ianya benar sekalipun, Pakatan Rakyat sebagai pemerintah mutlak negeri berupaya menolak permohonan tersebut.

Jadi janganlah juak-juak PR membuat alasan yang basi lagi, yer....

P/S dari MKT : Cina DAP adalah pencetus budaya perkauman di negara ini. Sekarang pula nak merosakkan jati diri bangsa Melayu pulak dengan mengimpot pelacur-pelacur yang dijangkiti AIDS, Siplis dan lain-lain. Inikah pemerintah yang dicari oleh kita sebenarnya?


2 ulasan:

Anonymous said...

ekonomoney Melayu jatuh bedebuk sebab sapa yg memerintah. Akelak anak muda melayu jatuh bedebuk sebab sapa?

Ibnu Dahlan said...

Ekonomi Melayu jatuh sebab berapa ramai bangsa Melayu yg x amik peluang utk menceburi bidang perniagaan. Akhlak anak Melayu runtuh disebabkan kurangnya ambil berat ibu bapa dan kurangnya kefahaman tentang agama. Jangan nk letakkan kesmuanya itu atas bahu Kerajaan UMNO. Kerana UMNO sudahpun menyediakan segala fasiliti utk rujukan agama mahupun perniagaan. DAP, PKR dan PAS dh bg apa kpd bangsa Melayu?

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.