.

.

Pages

PKR LANCARKAN MAJALAH BARU...

Saturday, January 14, 2012

Kebebasan Yang Dipertua GAYS Malaysia memberi input yang jelas kepada rakyat betapa negara ini akan menghadapai satu dilema baru iaitu KEBEBASAN SEKS DI LUAR TABI'E. Tidak lama lagi akan ada muncul sebuah majalah seperti di sebelah dalam mempromosikan golongan-golongan luar tabi'e. Bayangkan undang-undang yang ada sekarang pun boleh di'jual' begitu sahaja oleh pejuang-pejuang ini, takkan majaah picisan ini pun mereka tidak boleh perjuangkan?
MKT berasa sungguh risau melihat keadaan yang bakal kita semua hadapi nanti. Yang paling MKT risaukan adalah para-para pejuang GAYS ini terdiri dari golongan yang berasa diri meka cerdik pandai dan cukup dalam pengetahuan agamanya. Tidakkah para pembaca budiman terfikir sejenak samada bala Tuhan akan menimpa kita nanti seperti kaum Luth? Yang terang-terang melakukan kegiatan luar tabi'e ini?

Sabda Rasullah S.A.W. 
" Apabila seorang lelaki mendatangi seorang lelaki yang lain, mereka berdua adalah penzina. Sekiranya seorang pelaku itu seorang muhsan, dia akan direjam hingga mati. Dan jika dia bukan muhsan, dia akan disebat sebanyak 100 sebatan dan dibuang negeri selama 10 tahun" 

Riwayat  : Al-Baihaqi

Kesimpulan yang dapat MKT rumuskan disini adalah...Islam melarang keras umatnya melakukan seks di luar tabi'e ini hinggakan hukuman yang ditetapkan pun adalah berat. Jadi, mengapa perlu kita semua menyokong individu yang rendah moral akhlaknya? Mahukah kita semua menjadi kaum Luth ke-II?

P/S dari MKT : Sehebatmanapun pemimpin jika dinobatkan sebagai kaki LIWAT, ianya tetap tiada guna kepada agama, bangsa dan negara.



0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.