.

.

Pages

GEMPAR DARI LANGKAWI...PAS VS PKR

Wednesday, January 25, 2012

Awal-awal pagi MKT sudah mendapat satu berita yang mengejutkan dari sumber pembangkang Langkawi. Berita itu mengenai keretakkan blok parti pembangkang dimana calon Pilihanraya kawasan Ayer Hangat yang dahulunya Ustaz Zubir (YDP PAS Langkawi) telah disingkirkan menjadi calon. Penggantinya adalah dari calon PKR yang baru berjinak-jinak dengan politik pembangkang setelah beliau kecewa dengan Kerajaan. (kena buang kerja la tu)

Maklumat ini adalah sahih dan ada kebenarannya. Mengikut sumber, alasan mengapa Ustaz Zubir disingkirkan adalah kerana beliau acapkali ditewaskan oleh calon-calon BN setiap kali Pilihanraya dan menjadi liabiliti PR Langkawi. Beliau dikatakan sudah tua dan tidak lagi relevan untuk mengepalai agenda Pakatan Rakyat di Langkawi. Yang paling MKT tidak tahan apabila mendengar yang Ustaz Zubir ini bukannya berpelajaran tinggi dan tidak mampu dari apa segi sekalipun berbanding calon PKR yang akan menggantikan tempatnya.

Inilah nasib harimau-harimau tua dari PAS...Digunakan sewaktu terdesak sahaja, sewaktu keadaan selesa diabaikan didalam sangkar emas Pakatan Rakyat.

APA TINDAKAN DEWAN PEMUDA PAS LANGKAWI? TAKKAN DIAM SAHAJA KOT?

P/S dari MKT : Siapakah calon dari PKR yang akan menggantikan Ustaz Zubir? Tunggu pendedahan yang berikutnya..

5 ulasan:

penyatuan org islam said...

askom..MKT..dri mna dpt smua crita ni? ada fakta yg mnyatakan smua ni berlaku? atau ini hya crita kosong utk melagakan org islam di langkawi?? biasanya org yg melaga-lagakan org islam hyalah org yahudi..rakyat malaysia x mmpunyai skap sperti ini..MKT ni adakah dri parasit yahudi??

Anonymous said...

takdak cerita lain, dok pelaga orang saja hang nie .. seronok ka dok pelaga org macam nie?

Unknown said...

w'salam...sy dapat berita ni dr org2 PAS Langkawi sendiri. Jadi apa mslhnya? Selama ni pun mmg terbukti Pakatan Rakyat adalah agen zionis di Malaysia.. Penyatuan org Islam tetapi PAS yg memecahbelahkan org Islam. X nmpk ker?
Hanya yg menuduh itu tahu siapa sebenarnya parasit yahudi. Hakikatnya juak2 PAS dan PKR yang tahu samada itu benar atau salah. hehehe...Terimalah hakikat....PAS dan PKR adalah parti politik jugak...hehehehe

Anonymous said...

dia orang ada mata buta,ada telinga pokak ada mulut bisu sebab itu apa yang berlaku mereka tak nampak, pekak dan bisu......atau saja saja buat pekak dan bisu asalkan rasa dengki irihati tercapai.....ptuihh....

Anonymous said...

Cerita yang MKT dedahkan ini adalah benar dan saya ahli PAS Langkawi berasa kurang selesa dengan keputusan PKR tentang calon-calon ini... Harap2 semoga Ustaz Zubir dikembalikan seperti asal..Sekia, terima kasih.. Takbir!!!

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.