.

.

Pages

PENDEDAHAN...PAS VS PKR LANGKAWI

Wednesday, January 25, 2012

Pagi tadi MKT telah mendedahkan tentang pergeseran antara PAS Langkawi dan PKR Langkawi. Berhubung tindakan PKR Langkawi menendang calon PAS veteran iatu Ustaz Zubir (YDP PAS Langkawi) demi untuk merampas kerusi DUN sewaktu PRU ke-13 nanti. klik sini..

PKR seharusnya faham yang mereka adalah sebuah parti muda yang tidak cukup benar-benar memahami situasi politik di Langkawi. Tetapi merasa gah bahawa mereka akan berjaya menakluki seluruh pulau lagenda ini. Sepatutnya, PKR memberi laluan kepada harimu tua dari PAS untuk bertanding lagi di DUN yang selama ini diidam-idamkan oleh PAS. 
Mengikut siasatan MKT, DUN ini memang kawasan tradisi PAS dari dahulu lagi. Tidak dinafikan yang PAS juga dari dahulu hingga sekarang pun tidak pernah majoritinya di kawasan tersebut. Tetapi agak kejam la jika PKR yang baru setahun jagung hendak merampas sambil menendang bekas calon PAS tersebut. Setidak-tidaknya lihatlah beliau sebagai Yang Dipertua PAS Daerah Langkawi, betul tak?

Antara orang yang bertanggungjawab menendang YDP PAS ni, khabarnya adalah bekas Dee Jay yang popular di Langkawi sebab ada arahan dari pihak atasan PKR mengarahkan beliau berbuat sedemikian. klik sini...

Sebab itu beliau kerap 'round table' ke seluruh kampung di dalam DUN tersebut. Iyelah...bakal calon YB, jadi kenalah kerja keras sikit untuk kumpul penyokong-penyokong. Tetapi tidak eloklah hingga memijak kepala orang. Lagi teruk jika ianya rakan seperjungan.

P/S dari MKT : Apa kata juak-juak PAS Langkawi mengenai pengkhianatan calon PKR kepada anda semua?

6 ulasan:

Anonymous said...

MKT, aku rasa hang memang pelaq puiii .. hang chek betoi betoi sebelum hang tulis apa2 pon. Pemuda pas redha sapa pemimpin kami. Yang sifar rasuah , hang nie memang jenis pemuhong dari dalam perut kot noo ..

Melayu Kedah Terakhir said...

hehehe...klu berani hg tulis nama penuh la...setakat dok memaki hamun nama x tulis maknanya hg lg pelaq...hahahaha...Nk menipu apanya, bangang juak2 PAS Langkawi oii...Aku dpt maklumat ni dr org PAS sendiri...hehehahahaha...bodoh bin bebal binti bangang juak2 PAS Langkawi....

Anonymous said...

sapa org pas yg habaq kat hang , org kami semua ok, hang yg pereka cerita, hang boh nama penoh dulu, nak kata org ang yg lebih, kalau ada teloq.. boh nama penoh , kerja, no tel ,kalau ada teloq la , aku ingat selapot teloq pon hang tadak ,hahaha

Melayu Kedah Terakhir said...

hahahaha...org bodoh ja yg bgtaw sumber dr mana...toksah nk provok la...Klu betoii...wat la sidang media nafikan...heehehe

Anonymous said...

hang jngan mkt...dj tu marah dah tu...sat gi dia p mabuk ketum mamposs ang dia keja kan...kihkihkihkih

Anonymous said...

kalau ada org kampung simpati aku pun pelik la mkt...dah la dia tak ada ahklak yg baik sebagai pemimpin...dok pula dengan org2 tak dak ahklak macam anwar tu..cam na nak betoi akhlak dia nanti...dulu muka pun susah nak tengok...la ni pantang ada problem kat DUN tu..dia pun sampai la...nak tunjuk buat keja la tu...kalau pemimpin sejati..sebelum org sebut jadi calon pun dia dah memang baik dengan org kampung dah...

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.