.

.

Pages

PAS KEDAH YANG ADIL DAN SAKSAMA...hehehehe

Wednesday, December 28, 2011





Bila Nak Bertaubat wahai juak-juak PAS? Mana dia kalimah keramat yang kamu semua war-warkan selama ini? Kalau nak bekerja, kerja secara Islam? Penipuan demi penipuan, seleweng demi seleweng, rasuah demi rasuah...Hebat!!
Sekarang ni pulak tengah mencuba bohong satu Malaya tentang ladang Rakyat pulak...hehehehe. MKT hendak berpesan lah agar pihak PAS Kedah cuba ceritakan perkara yang sebenarnya. Rakyat bukannya bodoh seperti PRU 2008....Yang masih bodoh adalah penyokong-penyokong PAS di Kedah nun....hehehehehe

Dalam majlis tersebut seramai 260 orang menerima sumbangan hasil pulangan Felcra kepada kerajaan negeri yang melibatkan kira-kira RM370 ribu. Beliau turut memaklumkan, hasil yang dibayar oleh Felcra kepada kerajaan negeri dipulangkan semula kepada rakyat . Kerajaan negeri hanya ambil untuk tujuan pembangunan sahaja dan selebihnya diserahkan kepada rakyat.

“Seramai 1,104 orang yang telah mendaftar dengan E-Sinar akan menerima pulangan ini. Di Baling sahaja melibatkan 260 orang,” katanya.



Hebat, kan?....hehehehe...


Nak Tahu selanjutnya? Klik di sini

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.