.

.

Pages

LINGKUP LA NANTI KEDAH DI TANGAN MEREKA

Friday, December 23, 2011


BAKAL PELINGKUP RAKYAT KEDAH


Perlantikan Ahli Parlimen Kuala Kedah, Ahmad Kassim sebagai pengerusi perhubungan PKR Kedah bagi mengantikan Ir Zamri Yusof bukan saja menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan akar umbi malah telah mencetuskan satu lagi isu hangat di kalangan ahli PKR.

Semuanya bermula apabila ada segelintir ahli PKR mendedahkan perlantikan Ahmad Kassim adalah tidak sah kerana beliau adalah ahli PAS seumur hidup. 


MKT difahamkan sekumpulan rombongan PKR negeri, mengadap Anwar merayu agar Ahmad Kassim Ahli Parlimen Kuala Kedah sekarang tidak di calonkan semula untuk PRU ke 13 nanti. Atas alasan Ahmad Kassim tidak buat kerja, langsung tidak pedulikan rakyat di Parlimen Kuala Kedah. (memang betul pun)


Sedangkan pada waktu yang sama ada puak PKR yang lain sedang melobi sakan agar Ahmad Kassim di kekalkan sebagai calon. Biasa la puak bodek la tu..


Abis la....

Macam inikah para pemimpin kita pada masa hadapan nanti? Baru percalonan sahaja sudah bertelagah. Baru satu negeri pun sudah tiada satu padu. Bagaimana pula hendak tawan negara?


PAS IS NONSENSE AND PKR IS RIDICULOUS

MELAYU SAMA MELAYU BERGADUH

BANGSA LAIN TEPUK TANGAN

BODOH PUNYA PARTI





0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.