.

.

Pages

JELAS DAN NYATA..DENDAM MENJADI DALANGNYA

Thursday, September 13, 2012


Agenda menumbangkan Perdana Menteri dengan isu kapal selam nampaknya tidak menjadi. Ditambah pula dengan cubaan membabitkan Altantuya demi hendak menyakinkan pembohongan mereka kepada rakyat Malaysia pun tidak juga berhasil.

Apa lagi yang mahu kita nafikan bagaimana SUARAM yang kononnya berselindung disebalik pertubuhan NGO's rupa-rupanya tali barut kepada agensi-agensi luar yang mahu memusnahkan negara ini.

Tetapi sayangnya masih ada lagi yang menafikan dan menyokong penuh agenda mengadaikan negara ini ke tangan bangsa asing. Membiarkan negara ini dijajah semula dalam bentuk yang lain.


KUALA LUMPUR - Spekulator mata wang terkenal berketurunan Yahudi, George Soros dipercayai menyimpan dendam terhadap kerajaan Malaysia dan berhasrat menghancurkan negara ini.

Pesiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali mendedahkan, Soros menganggap negara ini sebagai musuh selepas bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad menggelarnya penyangak mata wang ketika krisis ekonomi melanda Asia Tenggara pada tahun 1997 dan 1998. 

Disebabkan itu, Soros didakwa mempunyai agenda jahat dengan menggunakan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) untuk menjatuhkan negara ini.

"Sejak zaman Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri lagi, dia (Soros) menyimpan dendam terhadap negara ini kerana menuduhnya sebagai pencetus krisis ekonomi.

"Bagi Soros, kalau Malaysia jatuh, Tun Mahathir dan kerajaan yang memerintah ketika ini akan turut jatuh,"

1 ulasan:

Anonymous said...

apada MKT ni..bahlol.. soros bukan penhancur malaysia, tp org2 yg memperjudikan nasib Mlaysia bermain FOREX yg patut di persalahkan. Bukannya menuduh org lain penyangak utk menutup bangkainya.

Soros hanyalah seorg trader. Sesiapun akan melakukan transaksi yg menguntungkan.


Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.