.

.

Pages

TAKSUB YANG SIA-SIA

Thursday, August 23, 2012


MKT cukup hairan dengan sesetengah penyokong-penyokong PAS ini. Mereka begitu taksub dengan dua orang sahaja di dalam kehidupan mereka. Yang pertama Mursyidul Am PAS iaitu Datuk Nik Aziz dan keduanya Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Berkenaan Nik Aziz ni, MKT tidak mahu ulaslah sebab MKT yakin ramai pembaca blog MKT yang faham mengapa ketaksuban mereka kepada Nik Aziz tidak dapat dihalang. Yang MKT hendak pertikaikan adalah ketaksuban mereka terhadap Anwar Ibrahim.


Rasanya semua orang tahu yang DSAI ini adalah salah seorang yang menyokong LGBT (Lesbian, Gays, Biseksual dan Transgender) dan mengapa pula sebagai penyokong sebuah parti yang kononnya Islam itu sanggup menjatuhkan maruah menyokong pemimpin ini menjadi idola kepada umat Islam? Mungkin sesetengah daripada mereka tidak faham akan maksud sebenar LGBT itu sebab itu sokong membabi buta sahaja kot...

Sedar ataupun tidak yang DSAI sendiri pun tidak ingin untuk menyertai PAS tetapi PAS yang sebenarnya terdesak dan bercita-cita untuk melamar DSAI. Sehingga ada salah seorang pemimpin PAS menulis didalam bukunya menyatakan bahawa Anwar adalah calon yang cukup berkaliber untuk menggantikan teraju PAS pada waktu itu iaitu Datuk Mohd Asri bin Hj. Muda. Malahan dengar khabarnya Datuk Asri sanggup mengundurkan dirinya demi memberi laluan kepada beliau. Pengakhirannya DSAI menolak tawaran tersebut dan timbul pula desus desas didalam PAS menuduh beliau sebagai orang yang kecewa.

Sudah terang lagi bersuluh. Sedangkan DSAI sendiri pun tidak ingin sertai PAS disebabkan (mungkin) oleh kerana sudah tahu kemana hala tuju PAS yang tidak akan membolehkan beliau berjaya dalam mencapai impiannya.

Pada pendapat MKT, penyokong-penyokong PAS janganlah terlalu leka dengan permainan DSAI. Pada awalnya akan dilambung setingi-tingginya tetapi bila hampir ke tanah akan dibiarkan jatuh terkulai.

Berhati-hatilah....

1 ulasan:

Anonymous said...

{uak2 yg menggunakan kepala lutu untuk membuat pertimbangan dan bukannya akal fikiran yg dianugerah ILLAHI selalunya akan menjadi sebegini. Membelakangi kebenaran, yg penting bagi mereka adalah kemenangan pihak yang mereka sokong secra membuta tuli.

Meskipun Anwar telah dilepaskan oleh mahkamah secara teknikal tetapi mahkamah jua mengakui bahawa Al-Juburi itu telah melakukan liwat. Ambiga yg suatu masa dulu seolah di'halal'kan darahnya oleh PAS kerana aktiviti yg menentang Islam telah dimartabatkan oleh PAS dan disokong sepenuh hati oleh puak-puak parasit ini.

Yg penting bagi mereka.... Menang dalam pilihanraya tak kira apa jua harganya waima agama dan keimanan sekalipun....

-PIE-

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.