.

.

Pages

BIARLAH AIDILFITRI MENJADI SAKSI KEBANGKITAN MELAYU ISLAM

Saturday, August 18, 2012


Disini MKT mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakyat Malaysia yang beragama Islam. Terutamanya para pembaca dan para peminat blog Melayu Kedah Terakhir  yang MKT hormati.

Semoga dengan berakhirnya Ramadhan bermakna kita harus membuka satu lembaran yang baru didalam kehidupan kita warga Muslimin sekalian. Biarlah berpolitik secara matang dan hindarkan diri dari berpolitik secara kotor.

SELAMAT HARI RAYA DARI MKT DAN RAKAN-RAKAN
Negara Malaysia adalah negara yang memegang Islam sebagai agama rasminya dan bangsa Melayu adalah pemiliknya. hanya satu sahaja negara yang dimiliki oleh bangsa Melayu yang beragama Islam. Tiada negara lain didunia ini selain Malaysia untuk kita menumpang jika kehilangan tanah tercinta ini.

Jagalah dengan sepenuh jiwa dan raga.

Kita sudahpun kehilangan Singapura dan jangan pula kehilangan satu negara. Gengamlah tanah keramat ini sehingga menjadi arang. Pertahankan apa yang sepatutnya menjadi milik kita.

Usah biarkan manusia kafir berkulit Melayu menjajah, merampas dan menghalau apa yang pernah menjadi hak kita. Tekadkan usaha, kuatkan iltizam, insya~Allah....akan berjaya.

Tanamkan tekad selagi nyawa masih didalam badan, bumi ini WAJIB dibiarkan diperintah oleh bangsa Melayu Islam bukannya bangsa asing yang sekadar menumpang sahaja.....

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.