.

.

Pages

PEMBOHONG TAHAP AMATUR SAHAJA

Sunday, July 22, 2012


MKT terasa teruja apabila mendengar Ketua Pemuda PAS, Nasaruddin Tantawi meminta agar Ustaz Fathul Bari agar mengemaskinikan maklumat tentang Pengerusi DAP, Karpal Singh yang menolak dengan tegas isu pelaksanaan Undang-undang Hudud di Malaysia.

Menurut beliau, Karpal Singh telah mengubah pendirian berkenaan hudud semasa Konvensyen Pakatan Rakyat di Pulau Pinang baru-baru ini dengan menyatakan bahawa kenyataan "Over My Death Body" yang dilafazkannya pada 20 tahun yang lepas adalah satu salah faham. Dan apabila DAP bekerjasama dengan PAS barulah beliau faham dan akan berbincang mengenainya semula.

PAS TAKUT DENGAN ORANG KURANG UPAYA LEBIH DARI TUHAN RUPANYA
Pembohong!!

Sia-sia sahaja menjadi seorang yang berpengetahuan dalam bidang agama tetapi masih mengekalkan sikap BERBOHONG dalam kebenaran. Itulah Ustaz Nasaruddin Tantawi Ketua Pemuda PAS yang Bob Lokman dan pemuda-pemuda PAS agung-agungkan selama ini.

Ini adalah kerana dengan kenyataan daripada beliau telah mendapat maklumbalas daripada akhbar News Staright Times yang bertindak menelefon Karpal Singh dan bertanyakan kebenaran akan kenyataan itu.

Jawapan Karpal? 

“I will never compromise,” said Karpal in a telephone interview with the New Straits Times.

“I have always been very public and absolute on my stand to never have hudud implemented in the country... how then can he (Nasrudin) claim such a thing?” said the DAP stalwart, who is well known for his strong opposition to any attempt to introduce Islamic laws in this country.


Jadi bagaimana pula seorang yang bergelar Ustaz sanggup berbohong apabila tekanan demi tekanan dihujahkan demi hendak menyelamatkan mukanya daripada malu besar? Sudah ketandusan ideakah?

Sia-sia sahaja beliau masih lagi terus memegang jawatan sebagai ketua Pemuda PAS kerana sepatutnya beliau meletakkan jawatan demi untuk membuktikan yang PAS bukanlah parti yang suka berbohong.

Tetapi, hakikatnya satu Malaya sudah tahu beliau tidak akan meletakkan jawatan dan membuktikan yang pemimpin PAS kebanyakkan adalah kaki pembohong.

Wallahualam...

P/S : Tahap amatur sahaja rupanya Tantawi ni. Mana boleh lawan pembohong tahap profesional iaitu Datuk Seri Anwar Ibrahim. Lawan towkey la pulak nantinya...

2 ulasan:

Anonymous said...

Inilah ... angkara songsang...bertakbir dimerata rata menyalahi..syarie... bertakbir ada tempatnya bukan suka suka ..macam yg dilakukan Pengikut Pas dan Ulama Pas...

Akibatnya... Ust dia bohong ..mereka pon takbir..jadi 2 kesalahan..1 ..salah guna bertakbir. 2. bertakbir untuk pembohongan..

Teruk..teruk.. ulama pemifnah Islam..yg tegar lakunya....

Hperancis

Anonymous said...

BN pembohong tahap dewa, sbb tu MKT sampai sekarang asyik kena kencing je..cian

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.