.

.

Pages

AGEN MOSSAD DIMALAYSIA SUDAH DIKENAL PASTI?

Friday, April 13, 2012


Agensi Perisik Mossad ditubuhkan pada 13 Disember 1949 atas nasihat Reuven Shiloah kepada Perdana Menteri Israel , David Ben-Gurion. Shiloah mahu sebuah institut penyelerasan pusat yang boleh membaiki perkhidmatan keselamatan , menyelaras antara perisik tentera (AMAN) dengan Perkhidmatan keselamatan awam (Shin Bet). Pada Mac 1951, ia telah disusun semula sebagai sebahagian dari jabatan Perdana Menteri dan membuat laporan terus kepada Perdana Menteri. Jumlah kakitangannya sekarang ialah 1,200 orang sahaja.


Dalam jumlah 1,200 itu adalah seorang agen Mossad telah masuk ke negara Malaysia. Antara tugasan yang diberikan ialah memporak perandakan keamanan negara, memberikan imej yang negatif kepada pihak berkuasa seperti polis dan tentera dan meneruskan perang saraf agar rakyat memberontak terhadap Kerajaan.

Beliau telah dikenal pasti identitinya melalui tingkah lakunya yang agak songsang dengan kehendak tabi'e. Bersikap hipokrit dihadapan sesiapa sahaja yang disasarkan agar boleh dimanipulasikan mengapai misinya.

Oleh yang demikian diminta rakyat Malaysia berhati-hati bila berhadapan dengan manusia ini. Kerana fahaman Zionis akan cuba diserap didalam pemikiran rakyat jelata demi mencapai cita-citanya.

MUNGKINKAH BELIAU YANG DIMAKSUDKAN?




5 ulasan:

Anonymous said...

Tiadakah cadangan untuk menggunakan kekuatan tentera untuk berperang dengan elemen-elemen Mossad dan Israel dalam negara? Kita mempunyai antara pasukan tentera terkuat di negara ini? Apa yang hendak ditakutkan?

Anonymous said...

fitnah itu lebih terkutuk dari berzina..ketahuilah....

Ibnu Dahlan said...

HIhihi...sygnya kerana kamu Anon 12:34 adalah melihat mnggunakan otak di kepala lutut berbanding otak diatas kepala.
Fitnahkah kenyataan diatas? X dpt membezakan antara pertanyaan dengan pertuduhan ker?
Cermin diri terlebih dahulu sebelum nk cermin diri Ibnu ini, saudara..

Anonymous said...

Emmmm....

Shahruddin said...

Ejen mossad sdah ada di malaysia

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.