.

.

Pages

DOA KAMI AGAR PAS DAN PKR TERUSKANLAH....

Saturday, March 10, 2012


KUALA TERENGGANU – Hasrat PKR untuk bertanding di 11 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan tiga Parlimen dikecam pimpinan Pas termasuk Timbalan Ketua Penerangan Pas Terengganu, Azman Shapawi yang meminta parti itu “mengukur baju di badan sendiri.”
Menurutnya, parti itu perlu sedar dengan suasana dan perkembangan politik semasa yang dikuatiri boleh menjejaskan usaha pembangkang menawan Terengganu.
“Kita minta dia (PKR) ukur baju di badan sendiri. Dengan suasana yang ada hari ini, mereka tidak patut bercakap sebebasnya, lebih-lebih lagi perlu mengambil kira pandangan Pas yang menjadi tunggak parti pembangkang di negeri ini,” katanya kepada Sinar Harian, di sini.
Assalamualaikum...
Rasa fresh sikit otak dan badan apabila pulang dari bercuti sementara. Apabila pulang sahaja dari bercuti terlihat MKT kepada satu paparan dari dada akhbar Sinar Harian berkenaan PAS dan PKR Terengganu seperti diatas.
MKT rasa jika inilah gambaran sebenarnya parti-parti yang berangan-angan hendak memerintah negara. Sedangkan baru hendak dicalonkan sebagai pemerintah negeri pun sudah bercakaran sesama sendiri. Sememangnya parti-parti ini tidak layak bahkan patut diketepikan sebarang pencalonan untuk Pilihanraya nanti.
Cuba rakan-rakan lihat pula bagaimana pembahagian kerusi kepada calon-calon Barisan Nasional. Tenang dan tiada sebarang kegawatan. Lihatlah bagaimana kebijaksanaan kepimpinan Barisan Nasional yang diterajui oleh UMNO dapat mengagih-agihkan kerusi kepada kesemua komponen parti politik secara adil dan berhemah. Tidak seperti Pakatan Rakyat, baru ada 3 parti pun sudah bercakaran sesama sendiri. 
P/S dari MKT : ADA OTAK GUNAKANLAH YER....

1 ulasan:

Anonymous said...

MASA KELAHIRAN NABI MUHAMAD SAW........SEMUA BINTANG BOLEH CAKAP ARAB DENGAN FASIH KETIKU (MALAM KELAHIRAN BANGINDA)........ALLAHAMDULILLAH DI KEDAH ADA BINATANG YANG BOLEH BERCAKAP ARAB ....KOK..BOLEH BERDOA.....

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.