.

.

Pages

MURAHNYA HARGA BANGSA MELAYU...

Sunday, February 19, 2012


Pihak pengurusan KFC Malaysia hari ini bertemu dan memohon maaf kepada pelanggan Danny Ng, yang telah dikasari oleh kakitangannya di cawangan i-City di Shah Alam.

Dalam satu kenyataan hari ini, Timbalan Presidennya,  Alan Au berkata rangkaian makanan segera itu juga memohon maaf  kepada semua pelanggan pada hari kejadian kerana khidmat yang tidak memuaskan oleh kakitangannya dan kesulitan yang dihadapi mereka.

Ng dan keluarganya bertemu dengan pihak pengurusan KFC petang ini dan menerima permohonan maaf tersebut.

Au berkata, pihaknya amat kesal dengan kejadian tersebut dan memberi jaminan bahawa ia berkaitan dengan kualiti perkhidmatan yang diberikan dan bukan kerana apa juga sebab lain.



Assalamualaikum...

Kekecewaan demi kekecewaan MKT terhadap tindakan KFC yang memohon maaf kepada si Cina DAP yag terang-terang memaki bangsa Melayu. Ayat "Cibai punya Melayu" tidak ditafsirkan sebagai satu hinaan dan MKT rasa agak keterlaluan bilamana KFC bertindak sedemikian rupa.


Mengapa KFC bertindak demikian? Jika dikhuatirkan agar menyebabkan kehilangan seekor pelanggan itu, tidaklah akan mendatangkan kerugian langsung kepada jualan KFC dimana berjuta lagi masih menyukainya.

Pastinya juak-juak PR terutamanya DAP bersorak gembira dengan permohonan maaf tersebut. Begitu murah harga bangsa Melayu ini rupanya...

P/S dari MKT : Mulai hari ini, MKT akan memboikot Restoran KFC kerana tindakan bodohnya memohon maaf kepada si Cina DAP ini...

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.