.

.

Pages

INILAH BAKAL CALON MENGANTIKAN SESEORANG DI DALAM PKR?

Monday, February 13, 2012



"Saya buat apa. Kalau benda ini, tak boleh beri pandangan, apa dah jadi dengan Umno.


"Itu sahaja, sebab saya kenal Umno. Tahun 50-an, 60-an dan 70-an, Umno memang demokratik, boleh kritik pemimpin, tak ada tindakan displin," katanya.



Bercakap dalam sidang media, Kadir mendesak supaya Umno mengkaji terlebih dahulu "kritikannya" sebelum tindakan diambil.


petikan dari Timbalan Presiden Angkatan Amanah Rakyat (Amanah) Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir 

Assalamualakum...

Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir, bekas menteri didalam kabinet BN pada suatu masa dahulu. Tetapi dengan sikap beliau sekarang, MKT sudah jelek dan menyampah dengan perangai hipokritnya. 

Mengikut dari luahan kata-kata beliau semasa ditemuramah oleh Malaysiakini, Harakahdaily dan MOBTV jelas menunjukkan wajah sebenar beliau.

Kononnya UMNO sudah tidak boleh beri pandangan dan jika dikritik maka bersedialah untuk menghadapi masalah. Ehh...bro. Jika hendak beri pandangan pun sepatutnya beliau beri dahulu pandangannya kepada rakan kongsi Pakatan Rakyat. Bukannya kepada UMNO. Ini adalah kerana PKR dan PAS sudahpun memecat beberapa orang ahli dan pemimpin kerana dikatakan melawan arus. Contohnya YB Zulkifi Nordin (PKR) dan Dr. Hasan Ali (PAS).

Inilah dikatakan oleh masyarakat Melayu ' Jenis manusia yang lupakan asal usul '. MKT tahu juak-juak PR akan bertegang urat akan menangkis penjelasan ini. Ye lah...bakal pemimpin yang akan menggantikan seseorang di dalam PKR nanti....hehehehehe....

P/S dari MKT : Kata kenal UMNO sejak dari tahun 50-an hingga 70-an. Tetapi tahun bila pula dia menjadi Menteri penuh? Jadi, pada masa dia menjadi Menteri Penuh tu dia tak kenal UMNO ke? Kalau dah keling tu, keling jugak lah....hehehehe....

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.