.

.

Pages

AGEN ZIONIS - PAKATAN RAKYAT..STRATEGI YANG SAMA

Wednesday, February 22, 2012

Assalamualaikum...


Tahukah para pembaca semua agenda sebenarnya Amerika Syarikat melancarkan perang terhadap negara-negara yang dianggap musuhnya? Sebenarnya ada 10 senario pembohongan agenda tetapi MKT hendak ambil contoh satu sahaja seperti yang berlaku di : 

Perang Venezuela-Ecuador (2008)


Pembohongan Media : Hugo Chavez menyokong keganasan, mengimport senjata dan seorang diktator.
Analisis Perang : Chavez dijatuhkan kerana beliau seorang anti Semitik (anti yahudi).
Matlamat : Syarikat-syarikat utama Amerika Syarikat mahu mengekalkan kawalan ke atas minyak benua dan sumber-sumber lain. Mereka takut kebebasan demokrasi dan sosial Amerika Latin.
Kesan : Washington mengetuai dunia dalam memerangi seluruh benua selatan seperti sabotaj ekonomi, memeras ugut, pemasangan pangkalan tentera Amerika Syarikat di kawasan yang kaya dengan hasil bumi.

Kesimpulan

Bagaimanapun, setiap peperangan didahului dan dibenarkan oleh penipuan kempen media besar-besaran. Dan kita jauh daripada sumber cerita yang sebenarnya. Jangan kita mempercayai bulat-bulat apa yang disampaikan oleh media. Kerana mereka sedang berurusniaga. Kekayaan dapat membeli 'cerita' dan didendangkan dengan menarik untuk tontonan semua.
sumber di SINI

MKT hendak bertanya kepada para pembaca semua, apakah persamaan pembohongan Amerika Syarikat di atas dengan cerita negara Malaysia memberi peluru kepada Israel? (seperti yang dicanang oleh juak-juak Pakatan Rakyat) Ianya satu sahaja iaitu PEMBOHONGAN UNTUK MENGHALALKAN MATLAMAT.

Tidakkah para pembaca terfikir sejenak, adakah segala kebencian dan keburukan Kerajaan UMNO/BN yang dimomokkan kepada rakyat sekarang ini, menggunakan strategi pembohongan yang sama dari Amerika Syaikat/Yahudi kepada negara-negara lain?

Renung-renungkanlah...

P/S dari MKT : Dalam banyak-banyak pemimpin Pakatan Rakyat, siapakah yang ada hubungan dengan regim Zionist? Siapakah yang beria-ia mempertahankan regim tersebut? Dan siapakah yang mendapat sumbangan penajaan untuk menumbangkan Kerajaan sekarang? MKT rasa para pembaca lebih arif...hihihi


4 ulasan:

Anonymous said...

geli hati aku baca blog ko. poyo giler. p jahanam la dgn melayu terakhir ko.

Ibnu Dahlan said...

aku lagi geli ketiak dengor ko pnya komen...mcm sial...hehehehe...Dh jenis x mahu terima pandangan org lgsg....Lgpn, x der ruginya klu ko x baca pn...hihihi

Anonymous said...

orang dah xlayan Semangat Melayu ko tu oii. blog ntah apa2. FAKTA ZEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOO. tulis sesukahati makbapak ko je. keturunan apa la lu. bikin malu kaum melayu aja la lu. baek lu p indon la.

Ibnu Dahlan said...

hihihi...Muhammad Adam, ko tu jenis lupa bangsa sendiri. Sb tu ko x der adab..Nk wat mcmana, pemimpin ko ajar lagu tu, kan?....Ko sama dgn pemimpin ko tu boleh p jahanam ler...X der ko ni pun, bangsa Melayu ni x rugi pun...hihihi

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.