.

.

Pages

PERHATIAN KEPADA GAYBOYS...I'M COMING FOR YOU TONIGHT

Monday, January 9, 2012


Panjang senyumnya
MKT merasa cukup kecewa dengan pembebasan si Anwar pada kali ini. Bebas atas alasan yang cukup mudah iaitu segi teknikal. Aduhh....selepas ini MKT rasa akan bertambah banyak lagilah manusia gays, biseksual dan lesbian di negara ini. Pihak pendakwa macam diperbodoh-bodohkan sahaja oleh si Anwar. Liwat versi I, dibebaskan atas alasan teknikal. Liwat II pun begitu juga alasannya. Hanya kerana kelalaian pihak pendakwa maka si Anwar ini masih boleh lagi berjalan megah di bumi Malaysia.


MKT sebagai salah seorang rakyat Malaysia mengutuk kelalaian pihak pendakwa dimana kealpaan mereka ini menyebabkan keadilan telah gugur menyembah bumi.

Cuma MKT hanya boleh menasihatkan para pembaca sekalian yang si Anwar ini dibebaskan atas kesilapan teknikal. Tetapi perihal liwat itu tetap berlaku. Sebahagian besar rakyat Malaysia tetap tidak mahu pemimpin negara Islam ini dipimpin oleh seorang yang cukup hina moralnya. Mesej yang jelas dari MKT dan rakan-rakan TMK. Kami akan tetap berusaha menghalang si Anwar dari menjejaki kakinya di singgahsana Putrajaya.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.